שתף קטע נבחר

תכירו את סיאט טראקו, רכב פנאי ענק חדש

מתקפת דגמי הפנאי של קונצרן פולקסווגן על מותגיו השונים, אינה פוסקת לרגע. וכעת זו סיאט שחושפת רכב פנאי גדול, המבוסס על פלטפורמה זהה לזו של סקודה קודיאק

סיאט חושפת את הטראקו, רכב פנאי גדול עם מקום לשבעה נוסעים המרחיב את משפחת רכבי הפנאי של היצרנית מספרד שיתמקם לצד הארונה וה אטקה המוכרים. לדברי צ'מפיון מוטורס, יבואנית המותג, הוא ינחת כאן ברבעון הראשון של השנה.

 

 

 

הטראקו - בגרסת חמישה או שבעה מושבים - חולק את פלטפורמת MQB עם סקודה קודיאק ופולקסווגן טיגואן, עם מרכב נמוך יותר בכ-2 ס"מ (166 ס"מ) וממד אורך נדיב בכ-4 ס"מ (473.5 ס"מ) מאחיו הצ'כי, שמנוצל רובו ככולו לתא מטען עצום מידות.

סיאט טראקו ()

החרטום בעל הקווים חדים מציג את שפת העיצוב החדשה של סיאט, אינו מזכיר בהכרח בני משפחה אחרים וצפוי להיות מיושם גם באיביזה ובליאון בעתיד, לרבות יחידות התאורה השונות, הסבכה הרעננה ופתחי האוורור (חלקם מדומים) בפגוש הקדמי. סיאט ציידה את הרכב הגדול בחישוקי "20 ענקיים ומפתיעים, אך החלק האחורי מזכיר את שאר דגמי הקונצרן המודרניים עם יחידת תאורה שנמתחת לכל רוחב דלת תא המטען. ולצערנו, גם דמויי מפלט מיותרים.


סיאט טראקו ()
תא הנוסעים כולל לוח מחוונים דיגיטאלי ("10.25) עם תצוגת נתונים משתנה ומסך מגע ("8) אה-לה-טאבלט. בהתאם לקהל היעד הוא מציע אפשרות לגימורי עץ וריפודי עור ואלקנטרה. בגב המושבים הקדמיים יש צמד מגשים נשלפים לטובת היושבים מאחור.

 

אבזור הבטיחות כולל את הארסנל המוכר של קונצרן פולקסווגן לרבות בלימה אוטונומית ושמירה על נתיב שיוצעו כציוד תקני, בעוד בקרת שיוט אדפטיבית, התראת שטחים מתים, זיהוי תמרורים ותאורה אדפטיבית יוצעו כאופציה.


סיאט טראקו ()
 

היצע המנועים כולל טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטר עם 150 כ"ס בשידוך לתיבת שישה הילוכים ידנית והנעה קדמית, או 2.0 ליטר עם 190 כ"ס בשידוך לתיבת שבעה הילוכים כפולת-מצמד והנעה כפולה. בעתיד צפוי גם המנוע החלש לקבל תיבה כפולת מצמד.

 

באגף הדיזלים יוצע 2.0 ליטר עם 150 כ"ס או 190 כ"ס בשידוך לתיבת שבעה הילוכים כפולת-מצמד והנעה כפולה, בעוד המנוע החלש יוצע גם עם תיבה ידנית והנעה קדמית. כאופציה תציע סיאט בולמי זעזועים אדפטיביים המשנים את קשיחותם בהתאם למצב הנהיגה הנבחר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים