שתף קטע נבחר

איקאה: ריקול למנורות תקרה מדגם CALYPSO

הריקול - למנורות שנמכרו לאחר התאריך 1.8.2016, בשל סכנה של נפילת חלקים מהאהיל. ניתן להחזיר את המוצר ולקבל במקומו מוצר חדש, או לחילופין לקבל החזר כספי מלא. לא נדרשת הוכחת קנייה

איקאה העולמית הכריזה הבוקר (ד') על ביצוע ריקול עבור מנורות תקרה מדגם CALYPSO, אשר נמכרו לאחר התאריך 1.8.2016. זאת, בשל סיכון לנפילת חלקים מהאהיל. לקוחות אשר רכשו את המנורה לאחר תאריך זה, ועל גבי המנורה מופיעה חותמת תאריך בין המספרים 1625-1744, מתבקשים להסיר את המנורה ולהחזירה לאחת מחנויות איקאה בנתניה, ראשל"צ, קרית אתא ובאר שבע.

 

ניתן להחזיר את המוצר ולקבל במקומו מוצר חדש, או לחילופין לקבל החזר כספי מלא. לא נדרשת הוכחת קנייה, וההחזר מתבצע בדלפקי שירות הלקוחות.

 

איקאה מזהירה: אהילי זכוכית עלולים ליפול מהתקרה

איקאה: ריקול בארה"ב ל-29 מיליון שידות לאחר מקרה מוות שמיני

 

 

מנורת CALYPSO של איקאה (צילום: איקאה)
מנורת CALYPSO של איקאה(צילום: איקאה)

 

בהודעה שפרסמה החברה נכתב כי "איקאה מתייחסת ברצינות רבה לבטיחות המוצרים, ומוודאת כי הם נבדקים ועומדים בתקנים הרלוונטיים. אף על פי כן, נתקבלו מספר דיווחים על נפילת חלקי זכוכית ובכדי למנוע מקרים נוספים, מתבקשים הלקוחות אשר ברשותם מנורה עם החותמת הרלוונטית להחזירה לחנות". אמילי קנוסטר, מנהלת תחום התאורה החכמה לבית באיקאה שבדיה: "על אף שההסתברות שחלקי זכוכית יפלו מהמנורה היא נמוכה, החליטה איקאה לבצע איסוף מוצרים".

 

את המנורה יש לפרק בזהירות. יש להסיר את האהיל בזמן שאוחזים באחת הזרועות המחזיקות את המנורה, ולאחר מכן יש למשוך את הזרוע בעדינות. על גבי המנורה תופיע חותמת התאריך שיש לבדוק. כאמור, רק לקוחות אשר רכשו את המוצר לאחר ה-1.8.2016, מתבקשים לבצע פעולה זו.

 

מנורת CALYPSO של איקאה (צילום: איקאה)
חותמות התאריך מעוצבות כך: YYWW. אם מופיע מספר בטווח שבין המספרים 1625-1744 - יש להסיר את המנורה(צילום: איקאה)

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים