שתף קטע נבחר

וולוו חושפת: סטיישן שטח

יצרנית הרכב השבדית חושפת דור שני ל-V60 קרוס קאנרטי, גרסת פנאי שטח לסטיישן העדכנית. השיווק בישראל נשקל בחיוב

וולוו חושפת את ה-V60 קרוס קאנטרי, גרסת פנאי-שטח מוגבהת לסטיישן השבדית. לדברי היבואנית, חברת מאיר, שיווק המכונית נשקל בחיוב.

 

 

בדומה ל-V60 הרגילה שהוצגה בתחילת השנה, גם הקרוס קאנטרי מתבססת על פלטפורמת SPA המודולארית לעומת ה-V60 קרוס קאנטרי היוצאת שהתבססה על פלטפורמה של פורד – בעלת הבית הקודמת של היצרנית.

וולוו V60 קרוס קאנטרי ()
העיצוב מאמץ מראה דינמי ומודרני עם המוטיבים המוכרים של היצרנית, כולל יחידות תאורה בצורת פטיש נורדי מלפנים ועיצוב בומרנג מאחור. היא נבדלת מהגרסה הרגילה בחישוקים שונים ובפסי פלסטיק שחור סביב למרכב, התורמים לאשליית הגובה ומסייעים בהגנה מפני מפגעים בנהיגת שטח. בתא הנוסעים מסך מגע גדול הממלא את הקונסולה המרכזית, לוח מחוונים דיגיטלי ומתג התנעה בעיצוב ברז בין המושבים הקדמיים.


וולוו V60 קרוס קאנטרי ()

כל מערכות הבטיחות המתקדמות של היצרנית ישולבו בקרוס קאנטרי, לרבות בלימה אוטונומית (עם זיהוי הולכי רגל, רוכבי אופניים וחיות גדולות) גם בכניסה לתנועה חוצה, וכן בקרת שיוט אדפטיבית ושמירה על נתיב כולל התחמקות באמצעות היגוי מתאונה.


וולוו V60 קרוס קאנטרי ()
 

וולוו לא מפרסמת נתונים טכניים מלאים אך מציינת כי הקרוס קאנטרי גבוהה ב-7.5 ס"מ מ-V60 הרגילה, אך לא ברור כמה מתוך הגידול מתווסף למרווח הגחון. עוד צויין כי בשלב הראשון יוצעו שני מנועי 4 צילינדרים בנפח 2.0 ליטר - ה-D4 טורבו דיזל עם 190 כ"ס וה-T5 טורבו בנזין עם 249 כ"ס. שני המנועים ישודכו לתיבת 8 הילוכים אוטומטית והנעה כפולה קבועה. בעתיד מבטיחה היצרנית יוצעו גם גרסאות היברדיות קלות (Mild Hybrid) והיברידיות נטענות (Plug-in Hybrid).

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים