שתף קטע נבחר

ששון: "יש לי עוד הרבה לתת לספורט הישראלי"

אחרי שהודח כבר בקרב הראשון שלו באליפות העולם בג'ודו, המדליסט האולימפי מריו מסרב לוותר וחושב קדימה: "ידעתי שמחכים לי רגעים קשים, לא מוכן להסתפק במה שהשגתי". סמדג'ה: "לא עמדנו בציפיות של עצמנו, נסיק מסקנות"

המשלחת הישראלית לאליפות העולם בג'ודו בבאקו חוזרת ללא אף מדליה וכמה ספורטאים אף הודחו מוקדם בהרבה מהציפיות. היום (רביעי) היה זה אורי ששון, מדליסט הארד מאולימפיאדת ריו, שהפסיד כבר בקרב הראשון שלו ונראה רחוק משיאו.

 

משה פונטי: "אין כאן מה להסתיר - זה כישלון"

 

הג'ודוקא (מעל 100 ק"ג) פרסם בעמוד האינסטגרם פוסט קצר, בו הוא סיפר על התחושות שלו והציפיות מעצמו.

 

אורי ששון מול נינג'ונג (צילום: אורן אהרוני)
מסרב לוותר. אורי ששון(צילום: אורן אהרוני)

"כשבחרתי להמשיך לעוד קמפיין אולימפי, ידעתי בתוך תוכי שמחכים לי לא מעט רגעים קשים של תסכול, אכזבה, סבל", פתח ששון את הפוסט. "הכי קל לפרוש עם מדליה אולימפית, שתי מדליות כסף מאליפויות אירופה ועוד לא מעט מדליות שאספתי בדרך מהטורנירים הכי קשים בעולם. אבל מסתבר שמשהו בתוכי, בבפנים של הבפנים לא באמת מוכן להסתפק בזה. יש לי עוד הרבה לתת לספורט הישראלי, גם אם היום זה לא קרה".

 

גם מאמן נבחרת הגברים, אורן סמדג'ה, העלה פוסט בעמוד הפייסבוק שלו ולקח אחריות על התוצאות של הספורטאים הישראלים. "באליפות העולם הנוכחית לא עמדנו בציפיות של עצמנו", כתב סמדג'ה. "כקבוצה לא הצלחנו לתפקד ברמה הנדרשת בתחרות מטרה זו. אני והצוות המקצועי לוקחים אחריות ונעשה תהליך חשיבה והסקת מסקנות מסודר, מעמיק וחסר פשרות".

 

סמדג'ה ופליקר (צילום: אורן אהרוני)
"נסיק מסקנות". סמדג'ה עם פליקר(צילום: אורן אהרוני)

 

"אנחנו מאמינים מאוד בסגל שלנו. מדובר בספורטאים איכותיים, מוכשרים ומחויבים ששייכים לטופ העולמי ומסוגלים לעשות את הקריטריון האולימפי ולהגיע לטוקיו 2020 כמועמדים למדליה אולימפית. זו מטרת העל שלנו בקמפיין הנוכחי, ואני והצוות שלי נמשיך לעשות הכל עבורה. זה רגע קשה וכואב עבורי. כמוני, כולנו בנבחרת דורשים מעצמנו לשאוף לשלמות ומכוונים הכי גבוה שאפשר. הפעם לא תפקדנו ברמה הזו ועל כן התוצאות. באופן טבעי, כרגע אני מאוכזב. יחד עם זאת, אין לי ספק שנפיק את הלקחים ונמשיך מכאן קדימה חזקים וטובים יותר".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
אורי ששון
צילום: אורן אהרוני
מומלצים