שתף קטע נבחר

לאחר הארכה: מכבי ת"א הפסידה לפנרבחצ'ה

דרמה גדולה בטורניר אתונה: הצהובים היו קרובים לנצח את סגנית אלופת אירופה, אבל לבסוף ספגו 94:92. פארגו (21 נק') וטיוס (19) בלטו

קצת פחות משבוע לאחר שהפסידה לפנרבחצ'ה בטורניר זאדאר, מכבי ת"א שוב לא הצליחה לנצח את סגנית אלופת אירופה. החבורה של נבן ספאחיה נוצחה הערב (חמישי) 94:92 בהארכה על ידי זו של ז'ליקו אוברדוביץ', הפעם בפתיחת טורניר ההכנה באתונה על שם פאבלוס ינאקופולוס, נשיאה המנוח של פנאתינייקוס.

 


 

מכבי ת"א חסרה היום ארבעה שחקנים: מייקל רול (גב תפוס), סקוטי ווילבקין (חולה), נמרוד לוי (קרסול) וג'וני אובראיינט (כאבים במפשעה). הפרט הפיקנטי מהמשחק: שתי הקבוצות הופיעו עם תלבושת כמעט וזהה בצבע צהוב. מוזר למדי.

 

קנדריק ריי מכבי תל אביב (צילום: האתר הרשמי של מכבי ת
צבע המדים זהה: ריי מול דאטומה(צילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א)

 

מהלך המשחק

החמישייה של ספאחיה כללה את ג'רמי פארגו, אנג'לו קלויארו, דיאנדרה קיין, ג'ייק כהן וטאריק בלאק. הפתיחה הייתה צמודה, עם יתרון שעבר מצד לצד. עד שאלכס טיוס עלה מהספסל. הסנטר היה בלתי ניתן לעצירה ברחבה, סיים את הרבע הראשון עם 11 נקודות וסחף את מכבי ל-15:20.

 

שש נקודות רצופות של טיילר אניס הפכו את התוצאה והעלו את פנר ליתרון 26:28. מאותו רגע הטורקים הוליכו לאורך כל הרבע, אך בצורה מינימאלית. בהפסקה: 35:39 לחבורה של אוברדוביץ'.

 

ג'ון דיברתולומיאו מכבי תל אביב (צילום: האתר הרשמי של מכבי ת
דיברתולומיאו מנסה למנוע סל(צילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א)

 

ריצת 0:8 של פנרבחצ'ה העלתה אותה ל-41:49, אבל יובל זוסמן הגיב ב-5 נקודות רצופות שצימקו שוב את התוצאה וכפו שוב רבע צמוד. עשר דקות לבאזר לוח התוצאות הראה: 53:57 לטורקים.

 

סגנית אלופת אירופה כבר הוליכה 61:69 וחשבה כנראה שהניצחון בכיס. טיוס והצהובים התעוררו במאני-טיים ואף עלו ל-76:78. סל טורקי לקראת הבאזר קבע 78:78 והכניס את המשחק להארכה. פנר הוליכה לאורך כל ההארכה, למרות שמכבי ת"א תמיד הייתה שם. בסיום: 92:94 דרמטי לסגנית אלופת אירופה.

 

קלעו למכבי ת"א: פארגו 21, טיוס 19, בלאק 16, דיברתולומיאו וזוסמן 8 כ"א, קלויארו וריי 5 כ"א, קיין 4.


פורסם לראשונה 27/09/2018 18:23

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אתר מכבי ת"א
אלכס טיוס
צילום: אתר מכבי ת"א
מומלצים