שתף קטע נבחר

הפועל ת"א: "עם שחקנים ששיחקו בלאומית לא נפלנו ממכבי"

האדומים מרוצים מהתיקו 0:0 בדרבי: "היינו צריכים להכריע את המשחק במחצית הראשונה". קובי רפואה: "יכול להיות שהזלזול שלהם דירבן אותנו". ביקורת על אחמד עאבד: "הוא חייב להתעורר"

"לפני הדרבי היו הרבה רעשים, שאלו רק כמה נקבל והיה עלינו עליהום. הפועל ת"א לא תבוא קטנה מול אף יריבה ואני לא מפחד מאף יריבה". קובי רפואה מרוצה מהתיקו 0:0 בדרבי מול מכבי ת"א ואף הבהיר שהוא מאוכזב שקבוצתו לא ניצחה: "יכול להיות שהזלזול של מכבי דירבן אותנו. הגיע לנו לנצח".

 


 

 

בהפועל היו מרוצים מארבעת שחקני הבית שפתחו בהרכב ("במכבי פתחו רק שלושה שחקני בית ואצלנו ארבעה") ודיברו בעיקר על יכולת טובה של שי אליאס (שהועדף על פני רוג'ר ברנרדו) והשדרוג של רמזי ספורי מאז החזרה ממכבי נתניה.

  

"שמונה שחקנים בהרכב שלנו שיחקו בשנה שעברה בליגה הלאומית ולא נפלנו לרגע אחד ממכבי. היינו צריכים להכריע את המשחק במחצית הראשונה", אמרו שחקנים בהפועל, שפרגנו לקובי רפואה

על ניהול משחק טוב ובעיקר תגובות נכונות, למעט הוצאה מהירה של עומר דמארי. מי שספג ביקורת היה אחמד עאבד: "הוא פשוט אדיש, חייב להתעורר - ומהר".

 

הקפטן אוראל דגני סיכם: "היינו טובים והיו לנו כמה הזדמנויות לנצח. נתנו את הלב והנשמה. דיברו על כמה שנקבל בגלל התוצאות האחרונות בדרבי וזה נתן לנו כוחות, כי רצינו להוכיח יותר. עשינו תוצאות טובות ואנחנו צריכים להמשיך ולהתקדם ולהראות מה מסוגלים לעשות. ראינו שלא סופרים אותנו וזה הגיוני. מכבי קבוצה טובה ויקרה מאיתנו. יכולנו גם לנצח. דרבי זה משהו שנותן כוחות לכולנו. נסיים סיבוב וניראה טוב יותר".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים