שתף קטע נבחר

חידוש: שחקני הטניס יחויבו לקחת מגבות בעצמם

ה-ATP מתכנן להקל על אוספי הכדורים ומתלי מגבות מיוחדים יוצבו בפינת המגרש. נדאל כבר התלונן: "עכשיו נצטרך לרוץ גם בשביל המגבת"

תם עידן. ה-ATP (הסבב העולמי לגברים) מתכנן להקל על אוספי הכדורים ומעתה הם לא יצטרכו להביא את המגבות לטניסאים במהלך המשחק. מתלי מגבות מיוחדים יוצבו בפינת המגרש והשחקנים יצטרכו לקחת אותן בעצמם בין הנקודות.

 


 

 

ההחלטה הגיעה בעקבות מופע האימים של פרננדו ורדאסקו בשבוע שעבר בחצי גמר טורניר שנזן. שם, במהלך המערכה השנייה מול יושיטו נישיוקה, הטניסאי הספרדי בן ה-34 צרח על מביא הכדורים הצעיר ודרש ממנו להזדרז להביא לו את המגבת.

 

רפאל נדאל מגבת (צילום: gettyimages)
לא אוהב את השינוי הצפוי. נדאל(צילום: gettyimages)

רפאל נדאל מגבת (צילום: gettyimages)
יצטרך לקחת מגבת בעצמו. פדרר(צילום: gettyimages)

המקרה עורר תגובות נזעמות ברחבי העולם, כשאחת הייתה של ג'ודי מארי, אימו של אנדי ומאמנת נבחרת הפדרציה של בריטניה. "התפקיד של הילדים זה להשגיח על הכדור, לא מעבר לזה", צייצה בחשבון הטוויטר שלה.

 

ה-ATP החל ביוזמה בטורנירים קטנים ובסבב מקווים שזה יגרום למשחק להיות מהיר יותר (וכי השחקנים פחות ישתמשו במגבות בין הנקודות). הטורניר הגדול הראשון בו יעשה ניסוי בחוק החדש יהיה במילאנו בחודש הבא.

 

נובאק ג'וקוביץ' מגבת (צילום: gettyimages)
מביאי הכדורים יזכו למנוחה(צילום: gettyimages)

 

מי שכבר הביע התנגדות להחלטה החדשה הוא לא אחר מאשר רפאל נדאל, שנחשב לאחד השחקנים שמבזבזים הכי הרבה זמן בין נקודה לנקודה. "הם רוצים שנזוז יותר מהר בין הנקודות - ועכשיו אנחנו צריכים לרוץ גם בשביל המגבת", אמר בכעס הכוכב.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים