שתף קטע נבחר

עודד קטש: "זאת מתנה שכיף לקבל"

מאמן הפועל ירושלים, שחוגג את יום הולדתו ה-43, שחרר הרבה לחץ אחרי ניצחון החוץ 75:79 על א.א.ק אתונה בפתיחת ליגת האלופות של פיב"א: "היה לי דז'ה וו מהפסד הנבחרת בגרמניה, אני שמח שזה נגמר אחרת". אליהו: "יכולים להגיע רחוק במפעל הזה"

"אני לא אוהב מתנות, אבל זאת מתנה שכיף לקבל. כיף לנצח באולם הזה" - כך אמר הערב (רביעי) עודד קטש, אחרי שקבוצתו רשמה קאמבק מדהים וניצחה 75:79 את א.א.ק אתונה בפתיחת ליגת האלופות של פיב"א.

 


 

"הראנו אופי טובה בהגנה, אבל אנחנו צריכים להתקדם עוד", הוסיף המאמן, "לרגע היה לי דז'ה וו להפסד הנבחרת בגרמניה, אני שמח שהפעם זה נגמר אחרת. זה היה ניצחון יפה מאוד. ברור שהייתי מעדיף להיות ביום ההולדת בבית עם אשתי, אבל זה כיף".

 

קטש (צילום: אתר פיב
קטש. קיבל מתנת יום הולדת(צילום: אתר פיב"א)

 

ליאור אליהו, שסיים עם 4 נקודות, אמר: "יש לנו עוד דרך ארוכה, אבל היה חשוב לנו לפתוח את המפעל הזה עם ניצחון, בטח באולם הזה ובטח נגד אלופת המפעל".

 

"המחצית הראשונה הייתה סימפטום של משחק ראשון", הוסיף הפורוורד, "היה קצת לחץ ודברים פחות עבדו, אבל במחצית השנייה הצגנו את הכדורסל שאנחנו יודעים ודברים יותר זרמו. עשינו שינוי משמעותי מבחינה הגנתית. אני לוקח הרבה דברים חיוביים מהמשחק הזה, למשל את זה שידענו לחזור מהפיגור. זה אופי. אנחנו יכולים להגיע רחוק במפעל הזה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים