שתף קטע נבחר

הטיסה המסחרית הארוכה אי פעם המריאה מסינגפור

כ-16,700 קילומטרים במשך כ-19 שעות – זה מה שיעברו 161 נוסעי טיסה SQ022 של חברת סינגפור איירליינס עד שינחתו בניו ג'רזי. מהתפריט ועד לתרגילי ההתעמלות שהצוות מתכנן להם - כל הפרטים לקראת הטיסה ההיסטורית

 

 

היסטוריה: הטיסה המסחרית הארוכה ביותר אי פעם המריאה הערב (יום ה') בשעה 19:00 מנמל התעופה צ'נגי בסינגפור בדרכה לנמל התעופה ניוארק ליברטי בניו ג'רזי. הטיסה של חברת "סינגפור איירליינס" תימשך כ-19 שעות שבמהלכן יעבור המטוס מרחק של כ-16,700 קילומטר.

 

טיסה SQ022 מבוצעת באחד המטוסים החדשים של החברה, מטוס איירבוס A350-9OOULR, שבו טסים 161 נוסעים: 67 נוסעים במחלקת עסקים ועוד 94 נוסעים במחלקת "תיירים פרימיום".

נתיב הטיסה הארוכה בעולם ()
נתיב הטיסה הארוכה בעולם

מטוס איירבוס A350-9OOULR סינגפור איירליינס (צילום: AFP PHOTO / Singapore Airlines)
צילום הדמיה של מטוס האיירבוס A350-9OOULR (צילום: AFP PHOTO / Singapore Airlines)
בגלל השעות הרבות שנאלצו הנוסעים לעבור בתוך המטוס ברציפות, החליטו בחברת התעופה מסינגפור לבטל את מחלקת התיירים. המטוס תוכנן ועוצב במיוחד לטיסות ארוכות והוא כולל תקרות גבוהות, חלונות גדולים יותר מהרגיל ומערכת משופרת להזרמת חמצן.

 

לנוסעים בטיסה הארוכה, כך נמסר מ"סינגפור איירליינס", מוגש מזון בריאותי שנועד לסייע בהפחתת הג'ט-לג. המנה ראשונה כוללת, בין היתר, פירות יבשים עם תפוזים טריים, מלפפון, כוסברה, בצל ירוק ופלפלים. למנה העיקרית יוגשו עוף צלוי עם קישואים, פסטה עם פרמזן ועגבניות ברוטב וינגרט עם עלי בייבי-בזיליקום. הקינוח כולל עוגת לימון עם אוכמניות, ולארוחת בוקר תוגש ביצה עלומה על מאפה בתוספת סלמון מעושן, חביתה ורוטב הולנדז.

מטוס סינגפור איירליינס (צילום: סינגפור איירליינס)
חלונות גדולים ומקום לרגליים(צילום: סינגפור איירליינס)

מטוס סינגפור איירליינס (צילום: סינגפור איירליינס)
המושב שנפתח למיטה במחלקת עסקים(צילום: סינגפור איירליינס)
  

 

צוות המטוס ידריך את הנוסעים כיצד לשבת ולשכב בתנוחות שאמורות לסייע להם להירדם בזמן הטיסה הארוכה. כמו כן, התאורה בתא הנוסעים תכוון באופן שאמור ליצור אווירה רגועה יותר. עוד על הפרק: תרגול של מתיחות ותרגילי פיזיותרפיה על המושבים, כדי שהנוסעים יוכלו לשחרר את השרירים ולהזיז את הגוף.

 

מי שלא עלה עם ספר לטיסה, יוכל ליהנות ממערכות המולטימדיה של המטוס שכוללות 1,200 שעות של סרטים, תוכניות טלוויזיה ובידור.

פורסם לראשונה 11/10/2018 11:13

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים