שתף קטע נבחר

נעלם בהפלגת יאכטות באיטליה: "המחפשים עושים כל מה שאפשר"

באיים בדרום איטליה נמשכים החיפושים אחר תושב נהריה שאבד עמו הקשר. בנו: "משרד החוץ מעורב במאמצים למצוא אותו"

הישראלי שנעדר בהפלגת היאכטות באיטליה הוא תושב נהריה כבן 60. שלשום בלילה הפליג בסירת גומי בין שתי יאכטות שעגנו בקרבת החוף האיטלקי - ונעלם. הם יצאו ב-4 באוקטובר והיו אמורים לחזור ביום ראשון הקרוב.

 

"אחד החברים שנמצאים איתו בהפלגה מכיר את המנהל שלו במקום העבודה, והודיע לו על המקרה, והוא הודיע לנו על כך אתמול בבוקר", סיפר. הבן שוהה כעת עם האם בקיבוץ בצפון, ומשם הם עוקבים אחרי מאמצי האיתור.

 

"בחברת 'מגנוס' אמרו לנו שאנחנו צריכים להגיש תלונה למשטרה, כדי שהם יוכלו להפעיל את האינטרפול, ואתמול קיבלנו הודעה גם ממשרד החוץ שהם מעורבים במאמצים למצוא את אבי ולדעת מה עלה בגורלו. אני מאמין שכל מי שיכול כעת לסייע מעורב בעניין ועושה את מה שהוא יכול", ציין הבן.

 

הנעדר הוא מהנדס שעובד בחברת הנדסה בצפון. לדברי הבן, שיט הוא תחביבו העיקרי והוא ותיק ומנוסה. "את רישיון המשיט הוא הוציא לפני קרוב לעשר שנים. מדי סוף שבוע היה יוצא להפלגות עם המועדון בחיפה, ובערך פעם בשנה הם יוצאים להפלגה בחו"ל", סיפר הבן.

 

ישראלים רבים שנמצאים באזור הביעו רצון לסייע בחיפושים אחר הנעדר מנהריה. כוחות החיפוש של "מגנוס" שפועלים מטעם "הפניקס" נערכים לסרוק את קו החוף לצד סריקות אוויריות משולבות של מסוק ורחפנים של צוות החילוץ שפועל בתיאום עם הכוחות האיטלקיים בשטח האירוע.

 

הנעדר נכה צה"ל ומדריך בעמותה שמטרתה לחזק לשקם ולתמוך באנשים עם מוגבלויות, נראה באחרונה עולה על סירת גומי בדרכו לאונייה שעגנה 150 מטר מחוף הים של האי קאפרי בדרום איטליה ומאז נעלמו עקבותיו.

 

דודי עוז, מנהל תחום ביטוח נסיעות לחו"ל ב"הפניקס", מסר כי "מרגע קבלת הפנייה, פעלנו במהירות המרבית על מנת לסייע במאמצי האיתור וברגעים אלו צוות חיפוש ישראלי עושה דרכו למקום האירוע על מנת להצטרף לכוח האיטלקי שבשטח. כולנו תקווה למצוא את הנעדר בהקדם".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים