שתף קטע נבחר

ג'אבייל מגי: "אם אתה מתגרה בדוב, אל תתפלא שהוא נושך אותך"

הרוחות מסרבות להירגע לאחר המהומה בניצחון החוץ של הרוקטס 115:124 על הלייקרס, בה הורחקו פול, רונדו ואינגרם בסיומו של קרב אגרופים. אנתוני: "אפילו ברחוב לא רואים דבר כזה". מאמן דנבר על ההישג של יוקיץ': "אם אתה בשורה אחת עם צ'מברליין, עשית משהו כמו שצריך"

מי היה מאמין שהסיפור הגדול במשחק הבית הראשון של לברון ג'יימס בסטייפלס סנטר כשחקן לוס אנג'לס לייקרס בכלל לא יהיה קשור אליו. ג'יימס וקבוצתו הפסידו בפעם השנייה העונה, 124:115 לרוקטס, אבל מה שייזכר מהמשחק הוא קטטה אלימה בה היו מעורבים שחקני שתי הקבצות ובעיקר כריס פול, ראז'ון רונדו וברנדון אינגרם.

 


לתקציר משחקי הלילה ב-NBA

 

האירוע החל ארבע דקות לסיום המשחק. הארדן חדר לסל ולאחר מכן נדחף מאחור על ידי אינגרם. מי שהגיעו לאיזור היו רונדו ופול, שהחלו להתווכח עד שבשלב מסוים האחרון הכניס אצבע לעיניו לאחר שלטענתו הוא ירק עליו. השניים ושחקנים נוספים החלו להחליף אגרופים והמשחק נעצר לדקות ארוכות, שבסופן הורחקו פול, רונדו ואינגרם, שגם צפויים לעונשים כבדים.


לוס אנג'לס לייקרס יוסטון רוקטס  (צילום: AFP)
כרמלו אנתוני וברנדון אינגרם בזמן המהומה(צילום: AFP)

 

בהנהלת הרוקטס מתעקשים כי האירוע החל בעקבות יריקה ששלח רונדו לפניו של פול וגורם בקבוצה אף טען כי "יש היסטוריה ארוכה בין השניים". בלייקרס מנגד, מגבים את רונדו וטוענים כי לאחר שצפו בקטע המדובר הם בטוחים שהשחקן לא ירק על CP3. הסיפור לא נגמר בתחומי הפרקט ועל פי דיווחים בארצות הברית, במהלך האירוע אחד מבני משפחתו של רונדו אף התעמת עם אשתו של פול, ג'יידה, מה שהכעיס עוד יותר את השחקן.

 

"רק ניסיתי להרגיע את העניינים כדי שנוכל לחזור לשחק", אמר בסיום לברון, שלקח הצידה את חברו הטוב, פול. ג'יימס, שקלע 24 נקודות, הוסיף: "היינו לגמרי במשחק כשכל העניין קרה. הייתה לנו הזדמנות לנצח". על ההפסד השני ברציפות: "אני לא מאוכזב ידעתי שיהיו לנו קשיים בהתחלה".

 

לוס אנג'לס לייקרס יוסטון רוקטס  (צילום: AFP)
לברון ג'יימס מרגיע את כריס פול(צילום: AFP)

 

מי ששמרו על גישה פחות דיפלומטית היו שאר שחקני הקבוצות, שכמובן הגנו על חבריהם לקבוצה. "הוא טיפוס. ברור לי שמשהו קרה והתפקיד שלי היה להזיז אותו משם", אמר לונזו בול, על ברנדון אינגרם שהדחיפה שלו החלה את הבלגן. חברו ללייקרס, לאנס סטיבנסון, הוסיף: "הרגשתי כאילו הם ניסו לגרום לפרובוקציה וזה הצליח להם". וג'אבייל מגי היה הנחרץ מכולם: "אם אתה מתגרה בדוב, אל תתפלא שהוא נושך אותך".

 

כרמלו אנתוני, שתרם 7 נקודות ב-29 דקות מהספסל עבור יוסטון, נשמע כמובן אחרת: "זה לא מקובל. אתה פשוט לא עושה דבר כזה. אפילו ברחוב

 לא רואים דברים כאלה, אני פשוט לא יודע מה לומר". גם ג'יימס הארדן שהצטיין עם 36 הגן על חברו: "כריס נאלץ לעמוד על שלו וזה לא משנה אם דבר כזה קורה במשחק NBA או ברחובות".

 

ניקולה יוקיץ' נכנס למועדון יוקרתי

אירוע היסטורי התרחש לפנות בוקר בניצחון של דנבר 91:119 על פיניקס, כשניקולה יוקיץ' הצטרף לווילט צ'מברליין כשני השחקנים היחידים שקלעו טריפל-דאבל של מעל 30 נקודות בלי החטאה מהשדה. צ'מברליין עשה זאת פעמיים ב-1966 ו-1967.

 

ניקולה יוקיץ' דנבר נאגטס (צילום: AP)
ניקולה יוקיץ'. משחק לפנתיאון(צילום: AP)

 

"אם מזכירים אותך באותה שורה עם צ'מברליין כנראה שעשית משהו כמו שצריך", אמר בסיום מאמן הנאגטס, מייקל מאלון על יוקיץ' שסיים

 עם 35 נקודות, 12 ריבאונדים ו-11 אסיסטים. "זה היה לילה מושלם עבורו. הוא קלע בלי להחטיא, ללא איבודי כדור וטריפל-דאבל. אי אפשר להשיג יותר טוב מזה", הוסיף חברו לקבוצה, ג'מאל מארי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
ראז'ון רונדו
צילום: רויטרס
מומלצים