שתף קטע נבחר

קולומביה: אישום חמור נגד הישראלי עם "יאכטת הסמים"

רועי ארז שנעצר ביאכטה שעליה 234 ק"ג קוקאין יועמד לדין על הברחת סמים. עורך דינו: "הוא אדם חיובי"

התובע הכללי של קולומביה הגיש כתב אישום חמור נגד האזרח הישראלי רועי ארז (38) שנעצר לפני חודשיים על ידי צבא קולומביה שתפס על היאכטה שלו 234 ק"ג של קוקאין.

 

הסם נארזו ב-13 שקים וב-260 חבילות. על פי פרסומים בקולומביה, ערכו של הסם שנתפס עמד על 70 מיליון דולר. היאכטה של רועי ארז עשתה את דרכה מפנמה לג'מייקה כשנתפסה.

רועי ארז ()
רועי ארז

קולומביה חיל הים ישראלי נעצר רועי ארז סמים ()
הסמים שאותרו

קולומביה חיל הים ישראלי נעצר רועי ארז סמים ()

יחד עם ארז נעצר אזרח קולומביאני בשם הוגו קמאצ'ו בוסטמנטה שהיה על היאכטה בעת המעצר. שניהם הועברו לכלא באי סאן אנדרס. משטרת קולומביה וצבא קולומביה עקבו אחרי היאכטה של ארז במשך שלושה ימים לפני שפשטו עליה בלב ים, כשנכנסה למים הטריטוריאליים של קולומביה.

 

ארז טען שהוא חף מפשע וכי פיראטים עצרו את היאכטה שלו יומיים קודם לכן באיומי נשק בלב ים ואילצו אותו להפליג עם הסמים ועם אותו אזרח קולומביאני שאותו לא הכיר ולא ידע שהוא מבוקש על ידי רשויות קולומביה. השלטונות לא קיבלו את גרסתו והתובע הכללי הגיש נגדו כתב אישום על הברחת סמים.

 

עורך דינו של ארז, מרדכי ציבין, שעוסק בטיפול בישראלים בחו"ל אמר: "מהניסיון שלי, יש לי אמון מלא במערכת המשפטית בקולומביה ובמצב זכויות האדם בבתי הכלא שם. הלקוח שלי הוא אדם נורמטיבי, אדם חיובי וערכי ואני מאמין שבית המשפט לא יושפע מהאווירה נגד ישראלים בקולומביה שהיא קשה מאוד. הלקוח שלי הולך שולל על ידי גורמים עברייניים שעוסקים גם בסמים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים