שתף קטע נבחר

אופירה אסייג תוקפת את ביבי: "פה זה לא רוסיה ואתה לא פוטין"

אופירה אסייג תקפה את משפחת נתניהו במונולוג פתיחה נוקב במיוחד בתוכנית "אופירה וברקוביץ'". "מה שאתם עושים זה לפלג את העם. ובשביל מה? בשביל לשמור על הכסא!", אמרה והוסיפה, "ברור מזמן שאצל משפחת נתניהו מי שלא מסכים הוא שמאלני. אין כסף למיון בקריית שמונה - שמאלנים. אין כסף לזקנים - שמאלנים". צפו

 

"השבוע עברתי מה שרבים עברו לפני... למה? כי ככה משפחת נתניהו החליטה! לא תזרום איתם, לא תתיישר איתם - תחטוף!", כך אמרה אופירה אסייג בפתיחת התוכנית "אופירה וברקוביץ'" (קשת) במונולוג תקיף שנמשך שלוש דקות בתגובה לריב המתוקשר עם בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו.

 

"ובתחילת השבוע בפתח ישיבת הממשלה פתחה שרת התרבות והספורט את הישיבה בהגנה על בנו של ראש הממשלה. לא בנושאים דחופים אחרים, לא בנושאי ספורט ותרבות שבהם היא אמורה לעסוק, אלא בלכנות אותי 'אישה רעה'. לא יודעת אם משפחת נתניהו והגברת רגב יודעים, אבל מאז שניתנה לי זכות הבחירה הצבעתי רק למפלגות הימין ככה זה אצלנו שנולדים בפריפריה סובלים ומצביעים. אבל השבוע יאיר נתניהו קרא לי שמאלנית. כי הרי כבר ברור מזמן שאצל משפחת נתניהו מי שלא מסכים הוא שמאלני. ושמאלני זו קללה", המשיכה אסייג בתוכחה. "אין כסף למיון בקריית שמונה - שמאלנים. אין כסף לזקנים - שמאלנים. תושבי עזה והדרום חוטפים טילים - שמאלנים. הנשיא טוען שחוק שלך מוגזם - שמאלני. תנשמו רגע, פה זה לא רוסיה וביבי אתה לא פוטין".

 

אופירה אסייג אייל ברקוביץ' ()
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ'
 

בהמשך המונולוג, הבהירה אסייג כי השמאל מקריב לא פחות מהימין במדינה. "אולי לא ידעת, אבל גם מי שהדעות שלו בשמאל נלחמים ונהרגים במלחמות ישראל, משרתים בצבא ומשלמים מיסים. מה שאתם עושים זה לפלג את העם. זה לשסות מחנות אחד בשני! ובשביל מה? בשביל לשמור על הכסא! יש שני סוגי מנהיגים - כאלה שנבחרים בזכות התקווה שהם נותנים, וכאלה שנבחרים בגלל הפחד שהם נוטעים. בגין ורבין נטעו תקווה ואתה ביבי - אתה כבר שנים מנסה לעורר פחד - מחרחר ריב בין המחנות כדי לעורר פחד. פחד מכל מי שלא חושב כמוך. הפחד שיקראו לך 'שמאלני'".

 

אסייג סיכמה בפנייה ליאיר נתניהו ורגב. "ואתה יאיר? בוא לאולפן, תענה לשאלות במקום להסתתר מאחורי המקלדת בטוויטר. לצייץ עלבונות ואז למחוק. ואת מירי רגב? את ממש לא ראויה להיות בממשלה ואני מקווה שמהר מאוד יבינו בליכוד שיש משימות יותר חשובות במדינה מאשר להתחנף לשרה".

 

בנוסף ברקוביץ' סיפר בתוכנית כי יום אחרי שיאיר נתניהו פירסם את הפוסט הקשה נגד אופירה אסייג ובו קרא לה בין היתר "בהמה", הוא יצר קשר עם ראש הממשלה על מנת שזה יסיר את הפוסט. לטענת כדורגלן העבר, נתניהו לא ידע במה מדובר.

 

בהמשך, תקף ברקוביץ' את יאיר נתניהו. "הילד הזה חצוף", אמר. "הרמתי טלפון לביבי ואמרתי לו שיגיד ליאיר להוריד את הפוסט. והוא שאל איזה פוסט. הילד הזה בעייתי ועושה לו נזקים. כשהוא הלך לפוסיקט אני הגנתי עליו אבל יאיר אם אתה מלכלך על אופירה שהיא אימא לילדים אתה נכנס למגרש של הגדולים", סיים ברקוביץ' להגן על הקולגה אסייג.

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אייל ברקוביץ' ואופירה אסייג
לאתר ההטבות
מומלצים