שתף קטע נבחר

בני בן זקן צפוי לסיים את תפקידו בסכנין

היו"ר אבו יונס זעם, שחקנים שמעו אותו צועק על המאמן. דובר הקבוצה: "לצוות המקצועי אחריות גדולה למצב, יש לבצע את התיקונים והשינויים הנדרשים". בן זקן: "תשאלו את מי שמדבר על המעמד שלי, אני ממשיך לעבוד"

 

שוב לא שקט בבני סכנין. אמש (שבת), לאחר ההפסד (3:0) לעירוני ק"ש והמהומה שפרצה בין חלק מהאוהדים ליו"ר מוחמד אבו יונס, התקיימה פגישת חירום של אנשי ההנהלה. "לא ייתכן שעם הסגל הכי טוב שהיה אי פעם לסכנין ניראה ככה ונהיה בתחתית הטבלה", אמר אחד מחברי ההנהלה. "הגדלנו תקציב, אבל מבחינת התוצאות יש פער בין מה שתוכנן למה שמיושם. לא חלמנו שדבר כזה יקרה, היינו צריכים להיות הרבה יותר גבוה בטבלה".

 


 

לטבלת ליגת העל

 

הדובר, מונדר חלאילה, שלח רמז עבה מאוד לגבי תוכניות ההנהלה: "על הצוות המקצועי מוטלת אחריות גדולה למצב. הדבר בהחלט מחייב למידה לעומק של המצב כדי להבין את הסיבות שהובילו אליו. במידת האפשר נצטרך לבצע את התיקונים והשינויים הנדרשים. נקבל את ההחלטות הנכונות בהתאם לאינטרסים של הקבוצה".

 

בני בן זקן (צילום: ראובן שוורץ)
בן זקן. בדרך הביתה(צילום: ראובן שוורץ)

 

כשמוסיפים אל סיר הלחץ במועדון את קריאות האוהדים לפטר את בן זקן, נראה שהזעזוע קרוב מתמיד. מאחורי הקלעים כבר עלו שמות של מועמדים, ובין השאר הוזכרו שרון מימר, מרקו בלבול ומוטי איווניר. בן זקן עצמו התייחס למעמדו כשאמר: "מי שמדבר על המעמד שלי - אותו צריך לשאול. אני ממשיך לעבוד".

 

שחקנים בקבוצה העידו על אירוע חריג שהתרחש במתחם חדרי ההלבשה בסיום המשחק. לטענתם, הם שמעו את היו"ר אבו יונס זועם על בן זקן בחדרו של המאמן, תוך שהוא מביע את אכזבתו מהמצב: "זה היה מביך. שמענו כמעט הכל. אבו יונס אמר שנמאס לו כבר מהמצב".

 

ואלון אחמדי וקלאודמיר פריירה  (צילום: אביהו שפירא)
אחמדי מול פריירה. סכנין קורסת(צילום: אביהו שפירא)

 

גם השחקנים עצמם, שהפגינו יכולת חלשה ביותר, הביעו את דעתם בנוגע למאמן, ובשיחות פנימיות דיברו על כך שהם אינם מרוצים ממנו ומרמת האימונים. שחקן בכיר בקבוצה התייחס למצב כשאמר: "לא צריך להאשים רק את בן זקן, שיש לו חלק גדול במצב, גם אנחנו הבעיה כי אנחנו נראים בושה". ואם זה לא מספיק, אמש לא קיבלו השחקנים הודעה על האימון הקרוב, אולי עדות נוספת לכך שצפוי להתמנות בקרוב מאמן חדש.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אביהו שפירא
בני בן זקן
צילום: אביהו שפירא
מומלצים