שתף קטע נבחר

תאונה באתר הרכבת הקלה בת"א: מנהל עבודה נדרס למוות

מנהל עבודה של חברת בנייה נדרס בכניסה לאתר העבודות בתחנת יהודית. הנהג הפוגע המשיך בנסיעה, שב למקום כעבור זמן קצר ונלקח לחקירה

מנהל עבודה בחברת בנייה בשנות ה-70 לחייו נדרס למוות אמש (יום א') על-ידי משאית ליד אתר העבודות בתחנת יהודית של הרכבת הקלה בתל אביב. נבדק חשד שנפגע ממערבל בטון שיצא מהאתר. הנהג הפוגע (56) נסע מהמקום, שב כעבור זמן קצר ועוכב לחקירה.

 

 

מהמשטרה נמסר כי "מערבל בטון פגע בהולך רגל שנפצע קשה ופונה לבית חולים איכילוב. שוטרי משטרת ישראל נמצאים במקום וחוקרים את נסיבות התאונה".

 

בשעה 21:45 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על הולך רגל שנפגע דרך מנחם בגין פינת החשמונאים, סמוך לאתר עבודות הרכבת הקלה. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים איכילוב תוך פעולות החייאה, כשהוא במצב אנוש. 

תאונת דרכים בכניסה לאתר עבודות רכבת קלה בתל אביב (צילום: אבי חי)
ליד מקום התאונה בתל אביב(צילום: אבי חי)

תאונת דרכים בכניסה לאתר עבודות רכבת קלה בתל אביב (צילום: אבי חי)
הנהג הדורס עוכב לחקירה(צילום: אבי חי)

 

חובש רפואת חרום על אופנוע מד"א, משה שטרן, ופרמדיקית מד"א אביה חגי, סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו משאית עומדת בצד ובסמוך, במרכז הכביש, שכב גבר מחוסר הכרה ללא דופק, ללא נשימה ועם פגיעה רב מערכתית קשה. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה. כשהתאפשר, העלינו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים". כאמור, מותו של האיש נקבע כעבור זמן קצר.

 

מנת"ע, המקימה את פרויקט הרכבת הקלה, נמסר: "המשטרה וחברת נת"ע בודקות את נסיבות פציעתו של מנהל העבודה של חברת דניה סיבוס הערב באתר תחנת יהודית בתל אביב. מבירור ראשוני עולה שהמנהל נפגע על ידי משאית סמוך לשער הכניסה לאתר. הוא פונה לבית החולים במצב קשה. הנהג הפוגע נמלט". כאמור, הנהג שב לאתר זמן קצר לאחר הפגיעה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים