שתף קטע נבחר

התחפשה לזומבי בחג - ושיני הערפד נתקעו

תושבת אלבמה יצאה עם חבריה לרחובות כדי להפחיד את העוברים והשבים, אך סיימה את הערב במרפאת השיניים לאחר שלא הצליחה להסיר את שיני הפלסטיק: "צרחתי כמו תינוק"

  

מה שהתחיל כתחפושת מסורתית לקראת ליל כל הקדושים, הפך השבוע עבור אנה טיו, תושבת אלבמה שבארצות הברית, לסיוט שנגמר בחדרו של רופא השיניים. לפני שטיו וחבריה יצאו להפחיד את העוברים והשבים בעזרת תחפושות הזומבי - היא הכניסה שיני ערפד מזויפות שקנתה תמורת שלושה דולר לתוך פיה, והשתמשה בדבק זמני יעודי שהגיע יחד עמם באריזה.

השיניים המזויפות שסירבו לרדת ()
השיניים המזויפות שסירבו לרדת

בסוף הבילוי, כאשר ניסתה להוריד את שיני הפלסטיק, היא גילתה כי הדבק לא היה זמני בכלל. "ניסיתי להוריד אותם בכוח, אבל פשוט לא הצלחתי", היא סיפרה לאחת הרשתות המקומיות. "המשכתי בניסיונות עד 02:00 בלילה, ופשוט לא הצלחתי. בשלב מסוים פשוט ניסיתי לשלוף אותם באמצעות פלאייר".

 

טיו סיפרה לכלי התקשורת המקומיים כי היא סבלה מכאבים חזקים במיוחד, אך לא הייתה בטוחה אם לגשת לחדר המיון. בסופו של דבר היא הצליחה ליצור קשר עם מרפאת שיניים שקיבלה אותה כמקרה חירום. "הרופא כבר התחיל לדבר על לקדוח בתוך השן, ותכנן כיצד יעשה זאת בשלבים, שן אחר שן. הבעיה היא שהוא אפילו לא הצליח להרדים את האזור בגלל הפלסטיק על שיניי. לבסוף הוא שלף את זה בכוח. צרחתי כמו תינוק".

 

לדברי הרופא, הצורה הטבעית של שיניה של טיו גרמה לשיני הערפד להיתקע. "אני את השיעור שלי למדתי, ולא אשתמש באביזרים האלה יותר", אמרה טיו.


פורסם לראשונה 01/11/2018 22:43

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים