שתף קטע נבחר

כרטיסן פחד מאנגלית והכניס 160 אלף תיירים חינם

יפן: איש הכרטיסים הביישן של פארק שינג'וקו גיואן העדיף להימנע מתקשורת עם דוברי שפות זרות, וגרם לאובדן הכנסה של 220 אלף דולר

הרשויות ביפן השלימו בימים האחרונים את התחקיר המעמיק שלהם בעניינו של קופאי בפארק שינג'וקו גיואן, אחד מאתרי התיירות הפופולריים בטוקיו, שבמשך יותר משנתיים וחצי הכניס לפארק תיירים מחו"ל בלי לגבות מהם תשלום – וגרם לאובדן הכנסה של 220 אלף דולר.

 

עוד סיפורים מרתקים מהעולם בעמוד הפייסבוק של דסק החוץ

יפן פארק שינג'וקו גיואן (צילום: shutterstock)
פארק שינג'וקו גיואן ביפן. רישומי הכרטיסים נמחקו(צילום: shutterstock)

יפן פארק שינג'וקו גיואן (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)

לפי דיווח באתר "סורה ניוז 24", המובא גם ב"גרדיאן" הבריטי, הפסיק העובד, בשנות ה-70 לחייו, לגבות את דמי הכניסה מתיירים זרים באפריל 2014, והוא דבק במדיניותו זו עד לסיום עבודתו במקום, בדצמבר 2016, כשאחד מעמיתיו דיווח להנהלה על התנהלותו החשודה. ההערכה היא שכך נכנסו לגן 160 אלף תיירים ללא תשלום.

 

לחוקרים הסביר העובד כי לפני כמה שנים נקלע לסיטואציה מביכה: תיירים זרים צעקו עליו משום שלא הצליח להבין את שפתם. מאותו רגע פחד מתיירים זרים – וכדי להימנע מתקשורת איתם הנפיק להם כרטיסים מבלי לגבות תשלום. "אני לא דובר שום שפה חוץ מיפנית", הסביר.

יפן פארק שינג'וקו גיואן (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)

בבדיקה שערך המשרד לאיכות הסביבה, המנהל את הגן, התברר כי אחרי שהיה מנפיק כרטיסים לתיירים הזרים מבלי לגבות כסף היה העובד מבקש מאחד מעמיתיו למחוק את רישומי המכירה של הכרטיסים ממאגר הנתונים. עלות כרטיס כניסה לגן היא 1.80 דולר למבוגר ו-45 סנט לילד.

 

העובד הביישן איבד כמובן את משרתו, ונאלץ גם להחזיר חצי מבונוס הגמלאות שלו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: shutterstock
פארק שינג'וקו גיואן. הלך הבונוס
צילום: shutterstock
מומלצים