שתף קטע נבחר

דיווח: "ז'ארדים עשוי להתמנות למאמן ריאל מדריד"

סנטיאגו סולארי לא יישאר על הקווים תקופה ארוכה? כך לפחות טוענים ברשת ESPN. מקורב לאקס מונאקו סיפר כי הבלאנקוס רוצים שיגיע לברנבאו

 

האם סנטיאגו סולארי לא ישמש כמאמן הראשי של ריאל מדריד עד לתום עונה? זה מה שמסתמן. רשת ESPN מפרסמת כי מקורב ללאונרדו ז'ארדים, מי שפוטר לפני כחודש ממונאקו, סיפר כי הבלאנקוס מעוניינים שיגיע לברנבאו.

 


לטבלת הליגה הספרדית

 

על פי חוקי ה'לה-ליגה', סולארי, שהחליף את ז'ולן לופטגי, לא יוכל לשמש כמאמן זמני למעלה מחודש, אלא ריאל צריכה להחליט אחרי פגרת הנבחרות הקרובה: האם למנות אותו רשמית למאמן הקבוצה או להביא מישהו במקומו.

 

יגיע לברנבאו? ז'ארדים (צילום: גטי אימגס) (צילום: גטי אימגס)
יגיע לברנבאו? ז'ארדים(צילום: גטי אימגס)

 

סולארי (צילום: רויטרס)
יעזוב בקרוב? סולארי(צילום: רויטרס)

 

ז'ארדים, למי ששכח, אימן את מונאקו מאז שנת 2014 והוביל אותה בעונת 2016/17 לזכייה באליפות צרפת לראשונה מזה 20 שנה. באותה עונה הוא גם העפיל עם הקבוצה מהנסיכות לחצי גמר ליגת האלופות, אחרי שהדיח בסנסציה ענקית את מנצ'סטר סיטי, ונעצר רק על ידי יובנטוס. הוא היה הגם מאמן הראשון שקידם את קיליאן אמבאפה לקבוצה הבוגרת, אבל אחרי תשעה מחזורים (כשמונאקו השיגה 6 נקודות בלבד) הוא פוטר והוחלף על ידי תיירי הנרי.

 

סולארי בינתיים שומר על 100 אחוזי הצלחה על הקווים של ריאל: ניצחון 0:4 על מלייה בגביע המלך ו-0:2 על ויאדוליד בליגה. מחר (22:00) הוא וריאל יתארחו בצ'כיה אצל ויקטוריה פלזן, במסגרת המחזור הרביעי בליגת האלופות. ריאל מדורגת במקום הראשון בבית עם 6 נקודות מ-9 אפשריות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים