שתף קטע נבחר

גאווה מקומית: מ.ס טירה שברה את המנחוס

טירה אמנם משחקת רק בליגה א', אבל האוהדים הרימו תצוגת עידוד שלא הייתה מביישת מספר מועדונים בליגת העל. זה גם השתלם להם כשראו 0:3 על הפועל הרצליה. היו"ר עבד טיטי, סיכם: "בונים קבוצה עם זהות ודרך"

 

צפו בכתבה, מגיש: איתי קיפרמן

 

נשבר המנחוס. מ.ס טירה הגיעה ביום שישי האחרון למשחק במסגרת ליגה א' צפון מול הפועל הרצליה כשיש עליה לחץ לא קטן. הקבוצה של המאמן יליד העיר, מוחמד סמארה, טרם ניצחה העונה בביתה ויותר מכך, היא אפילו לא כבשה גול במשחקיה הביתיים.

 


 

והדברים האלה כמובן מגיעים ליציע. בקרב אוהדי טירה יש כבר מי שבא בטענות למאמן סמארה, בעוד אחרים עדיין זוכרים לו חסד נעורים ואת העובדה שהוא היה זה שהעלה את הקבוצה מליגה ב' לפני שנתיים.

 

מ.ס טירה ()
אולטראס טירה סיפק אווירה
 

בכל מקרה, רבים מהאוהדים הגיעו לתמוך בקבוצה מול הפועל הרצליה וראו ניצחון מוחץ 0:3. מתנאל טדסה (18) ושלום אדרי (43) שברו את הבצורת הביתית כבר במחצית הראשונה. בדקות הסיום (88) סגרה טירה את הסיפור עם שער עצמי של גיא אסרף.

 

מ.ס טירה ()
עבד טיטי. פעם הוא חורר רשתות בליגת העל

 

אחרי המשחק כבר נראו מחזות השמחה המוכרים, כששחקני טירה חגגו עם האולטראס שסיפקו יופי של עידוד בטריבונה. סמארה הנרגש אמר בסיום: "אני מקדיש את הניצחון החשוב הזה לאוהדים".

 

עבד טיטי, מי שבעבר חורר רשתות בקצב מרשים והיום מכהן כיו"ר מ.ס טירה סיכם: "המטרה שלנו פה היא לבנות קבוצה עם גאווה מקומית, עם בסיס טוב של צעירים שגדלו פה בעיר. קבוצה עם זהות ודרך ולא כמו מועדונים אחרים שבכל שנה עושים מהפכה שלמה בסגל". הניצחון שהושג במסגרת המחזור התשיעי בליגה א' העלה א’ טירה למקום השביעי (15 נקודות) כשהיא מרוחקת 5 נקודות מבאקה אל גרבייה שבמקום הראשון.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים