שתף קטע נבחר

כתב אישום נגד כדורגלן העבר: גידל 80 ק"ג קנאביס בביתו

פרקליטות מחוז מרכז הגישה לבית המשפט המחוזי כתב אישום חמור נגד ארז אליאב בגין ייצור, הכנה והפקת סם מסוכן. מעצרו של אליאב נחשף לראשונה ב-ynet. פרקליטיו של שחקן העבר: "נעתור לשחרורו בהקדם"

 

פרקליטות מחוז מרכז הגישה לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום חמור כנגד שחקן הכדורגל לשעבר ארז אליאב בגין, בין השאר, עבירות ייצור, הכנה והפקת סם מסוכן. מעצרו של אליאב נחשף לראשונה ב-ynet.

 


 

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד אלירן אשכנזי, "החל מאוגוסט 2018 ועד למעצרו, התגורר אליאב בן ה-41 בדירה שכורה בראשון לציון, בבית בו הקים מעבדה לגידול צמחי קנאביס. לשם כך, הכניס הנאשם לבית ציוד בהיקף נרחב, הכולל אדניות ועציצים, מאיידים, פילטרים ומסננים, מאווררים ומזגנים, מדי טמפרטורה ולחות, מנועים, שנאים ועוד".

 

האשמות חמורות נגד אליאב (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
האשמות חמורות נגד אליאב(צילום: אורן אהרוני)

 

"הנאשם אף חיבר את הבית באופן פיראטי ללוח החשמל, תוך עקיפת מונה החשמל. עם זאת, הוא השאיר חיבור למונה החשמל על מנת שעדיין תירשם צריכת חשמל מסוימת לבית, וזאת כדי להימנע מגילוי מעשיו. בדרך זאת גנב הנאשם חשמל בשווי של כ-37 אלף שקל". בכתב האישום אף מצוין כי בסך הכל גידל והחזיק אליאב בדירה 768 שתילי קנאביס במשקל כולל של 80.3 ק"ג נטו.

 

פרקליטיו של אליאב, שחר חצרוני וטל שובל, ממשרד נוי-סננס-שפרלינג-חצרוני, מסרו בתגובה: "זה עתה הוגש כתב האישום, אנחנו נלמד את חומר הראיות, לרבות חוקיות החיפוש ונעתור לשחרורו בהקדם".

 

עורך הדין שחר חצרוני ()
עו"ד שחר חצרוני

 

עורכת הדין טל שובל ()
עו"ד טל שובל

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גיל נחושתן
ארז אליאב
צילום: גיל נחושתן
מומלצים