שתף קטע נבחר

ראש המל"ל מכחיש את הדיווח שפעל בשליחות פוליטית של נתניהו

ראש המועצה לביטחון לאומי הכחיש את הדיווח שלפיו נשלח על ידי ראש הממשלה לתדרך את בכיר רבני הציונות הדתית במצב הביטחוני כדי לשמור על הקואליציה: "לא עסקתי ואיני עוסק בפוליטיקה". במכתב לעובדים הוסיף: "שמח שהודות להחלטה שלא לצאת לבחירות אויבינו לא קיבלו סיבות לצהול"

ראש המועצה לביטחון לאומי, מאיר בן שבת, פרסם מכתב הבהרה לעובדי המועצה שבו ניסה להתנער מהדיווח שלפיו ראש הממשלה עשה בו שימוש לצרכים פוליטיים. במכתבו כתב ראש המל"ל: "לא עסקתי ואיני עוסק בפוליטיקה... בוודאי אני שמח מכך שהודות להחלטה שלא לצאת לבחירות אויבינו לא יקבלו סיבות נוספות לצהול". המכתב פורסם לראשונה בחדשות עשר.

בן שבת. "לא עסקתי ואיני עוסק בפוליטיקה" ()
בן שבת. "לא עסקתי ואיני עוסק בפוליטיקה"

בן שבת התיייחס לדיווח שלשום בחברת החדשות שלפיו הוא נשלח לבקשתו של נתן אשל, מקורבו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, לתדרך את הרב חיים דרוקמן, בכיר רבני הציונות הדתית, בנוגע ל"מצב הביטחוני הרגיש", זאת כדי שהוא ישפיע על הבית היהודי שלא להתפטר מהממשלה.

 

"הערב התחוור לי ששמי נקשר בעניינים הפוליטיים על לא עוול בכפי. אני נושא תפקיד ממלכתי-ביטחוני-מדיני. לא עסקתי ואיני עוסק בפוליטיקה. ב-30 שנותי בשירות התחנכתי על ערך הממלכתיות וכך אני נוהג גם בתפקידי הנוכחי", כתב בן שבת במכתב ששלח לעובדי המל"ל.

הרב דרוקמן. "אנו משוחחים ומתראים באירועים שונים במסגרת הקהילה והמשפחה המורחבת" (צילום: גיל יוחנן) (צילום: גיל יוחנן)
הרב דרוקמן. "אנו משוחחים ומתראים באירועים שונים במסגרת הקהילה והמשפחה המורחבת"(צילום: גיל יוחנן)

אבל מדברים נוספים שכתב ראש המל"ל במכתבו, נראה כי הוא מרוצה מהתוצאה של הפגישה - אי הליכה לבחירות. "כמובן, בלי קשר לכך, אני שמח על מפגן של אחדות בעם ישראל. אכפת לי מאוד החוסן הלאומי והמורל של כולנו, ובוודאי שאני שמח מכך שהודות להחלטה שלא לצאת לבחירות - אויבינו לא יקבלו סיבות נוספות לצהול ונוכל בע"ה (בעזרת ה' - א.א.) לייצב את המציאות הביטחונית ולהמשיך את התנופה המדינית".

 

במכתבו הסביר בן שבת כי קשריו עם הרב דרוקמן נמשכים מזה 30 שנה - שניהם גרים באותו היישוב, משתייכים לאותה קהילה ואף קרובי משפחה. "בתי הגדולה נשואה לנכדו, בת נוספת נשואה לעוזרו, מעת לעת אנחנו מתפללים יחדיו, משוחחים ומתראים באירועים שונים במסגרת הקהילה והמשפחה המורחבת", כתב ראש המל"ל. "תמיד הקפדנו שלא לעסוק בפוליטיקה. אני מקווה שהתקופה הרעה הזו תחלוף ושנעסוק רק במה שמקדם את עם ישראל".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים