שתף קטע נבחר

בראש אחר: סביליה ראשונה אחרי 0:1 על ויאדוליד

החבורה של פאבלו מאצ'ין ניצלה את חלוקת הנקודות אתמול בין אתלטיקו מדריד לברצלונה, השיגה ניצחון יקר משער של אנדרה סילבה ועלתה לפסגה. בילבאו נותרה מתחת לקו האדום אחרי 1:1 מול חטאפה

 

סביליה עלתה הערב (ראשון) למשחק הביתי מול ויאדוליד כשהיא יודעת שניצחון יעלה אותה לראש הטבלה, אחרי ה-1:1 אתמול בין אתלטיקו מדריד לברצלונה. המארחת, שכבר הפציצה העונה רביעיות, חמישיות ושישיות, הסתפקה הפעם ב-0:1 קטן, לא מאוד מרשים - אבל בהחלט מספיק מבחינתה.

 


 

לטבלת הליגה הספרדית

 

אנדרה סילבה כבש את השער היחיד במשחק בנגיחה בדקה ה-30, מבישול נהדר של פאבלו סראביה.

 

סביליה (צילום: AFP)
סביליה חוגגת. מסתכלת על הליגה מלמעלה(צילום: AFP)

 

מוקדם יותר, במשחק שפתח את היום, אתלטיק בילבאו פספסה הזדמנות לעלות מעל הקו האדום, לאחר 1:1 ביתי עם חטאפה. שני השערים נכבשו במחצית השנייה. פרו נולאסקואן כבש ראשון למארחת (67), אבל חיימה מאטה איזן (77) וסידר חלוקת נקודות. בזמן שנותר, אגב, חטאפה החמיצה כמה הזדמנויות להשלים מהפך.

 

הבאסקים, שלא הצליחו לרשום ניצחון מאז ה-1:2 על לגאנס במחזור הפתיחה, העלו אומנם את מאזנם ל-11 נקודות, אך לא הצליחו להיחלץ מהקו האדום ונותרו במקום ה-18. חטאפה עשירית עם 17 נקודות.

 

חיימה מאטה חטאפה (צילום: EPA)
חיימה מאטה חוגג את השוויון(צילום: EPA)

 

אספניול פספסה הזדמנות להיצמד לברצלונה, אחרי הפסד ביתי 3:1 לג'ירונה. כריסטיאן סטואני כבש צמד (4 ו-6), בוחה איסיאס צימק (74), אבל סיידו דומבאיה סגר עניין (90).

 

במשחק שסגר את הערב ניצחה ויאריאל את בטיס 1:2 בקרב תחתית. הניצחון העלה את הצוללת הצהובה מעל הקו האדום. ג'רארד מורנו (52) וסמואל צ'וקווזו (54) נתנו לה שני שערי בזק, ג'ובאני לו סלסו רק צימק בדקה ה-90.


פורסם לראשונה 25/11/2018 15:20

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים