שתף קטע נבחר

אופיר חיים יאמן את הפועל תל אביב

מאמן הפועל עפולה נפגש בשעות הערב עם ראשי האדומים וסגר את תנאיו לעונה אחת במועדון: "אני מאושר להגיע למועדון כמו הפועל ת"א, מועדון ענק בכדורגל הישראלי. אני מקווה להצדיק את האמון שנתנו בי ואני מאמין שנצליח לעמוד במטרות העונה"

להפועל תל אביב יש מאמן חדש - אופיר חיים. המאמן בן ה-43 סיים את עבודתו בהסכמת הפועל עפולה מהליגה הלאומית וידריך את האדומים עד תום העונה.

 


 

כזכור, אתמול נחשף ב-ynet כי הנהלת הקבוצה פנתה לאופיר חיים, מה שהוביל לעזיבתו של קובי רפואה. מלבד חיים גם רוני לוי, גיא לוי וגם גיא לוזון היו מועמדים לאמן את הקבוצה, אבל בסופו של דבר הועדף המאמן שהוביל את עפולה למקום השישי בליגה השנייה.

 

אופיר חיים ויגאל אנטבי (צילום: אפי שריר)
המועמד המוביל. חיים (צילום: אפי שריר)

 

"אני מאושר להגיע למועדון כמו הפועל תל אביב, מועדון ענק בכדורגל הישראלי", אמר חיים לאחר החתימה על החוזה, "אני מקווה להצדיק את האמון שנתנו בי ומאמין שנצליח לעמוד במטרות העונה". הבעלים איציק ניסנוב הוסיף: "אנחנו חושבים שלאופיר יש פוטנציאל גדול והוא יכול להצליח. קיבלנו עליו חוות דעת טובות ומאוד התרשמנו ממנו בפגישה. אנחנו רוצים להודות לסוכנו אדם קידן על שיתוף הפעולה ומקווים שביחד נצא לדרך חדשה ומוצלחת".

 

כאמור, לפני שהגיע לסיכום עם ראשי המועדון אימן חיים את הפועל עפולה מהליגה הלאומית, אותה עזב כשהיא במקום השישי בטבלה. בעונה שעברה, אותה התחיל כעוזר בהפועל ת"א, שימש כמאמנה של מכבי שעריים. בעבר עבד גם בהפועל ראשל"צ, מכבי יפו והפועל מרמורק ואימן את קבוצת הנוער של הפועל ת"א.

 

רפואה למקורביו: "מה שסופר עליי לא נכון"

כעת מתבררת התמונה הרחבה יותר בעניין עזיבת רפואה. הנהלת הפועל ת"א זימנה בשבוע שעבר את רפואה לשיחת שימוע, ובמקביל תיאמה פגישות עם המועמדים להחליפו. כבר אז שקל המאמן להתפטר.

 

רפואה, שזעם על כך שפרטי השיחה דלפו ושנעשתה פנייה למאמנים אחרים מאחורי גבו, פנה לסוכנו כדי שידאג שיקבל את סכום הפיצוי בסך 168 אלף שקל, עליו סוכם כבר בשימוע.

 

הפועל תל אביב הפועל רעננה (צילום: אורן אהרוני)
לא אהב את ההדלפות. רפואה(צילום: אורן אהרוני)

 

אתמול, אחרי אימון הבוקר של הקבוצה, כשרפואה התכונן לקראת משחק האימון נגד הפועל מרמורק, הוא נחשף לפרסום ב-ynet על הפנייה למאמנים מאחורי גבו וחשיפת תוכן השיחה בשימוע, שהוחלט כי יישמר בסודיות. ההדלפות הללו גרמו למשבר אמון בין רפואה לבעלים. רפואה עצמו הבהיר כי למרות הפגיעה בו הוא לא יהיה מוכן לעזוב ללא פיצוי, וכחצי שעה לפני שיצאה ההודעה הרשמית מהמועדון - הוא עוד טען כי ממתין לאישור לכך.

 

רפואה בשלב הזה מסרב להתראיין, בטח עד שייסגר הסיפור מאחורי הקלעים. "מבחינתי זו היסטוריה, לא כל מה שסופר נכון", הוא אמר למקורביו. בהפועל הגיבו: "זה מהלך שהגיע משני הצדדים. גם רפואה היה כבר לחוץ ולא עמד במתח".


פורסם לראשונה 26/11/2018 07:24

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
אופיר חיים
צילום: עוז מועלם
מומלצים