שתף קטע נבחר

האפליקציה שתחסוך לכם את התור

לנווט בתוך קניונים או בתי חולים, להכיר יצירות אמנות חדשות ולא לשכוח לקחת תרופה או לחדש מרשם. סקירת אפליקציות

 

NAVIN ()

 

navin: לנווט עד פתח החנות

אפליקציות הניווט, כמו ווייז וגוגל מפות, מאפשרות לנווט ממקום למקום בעזרת ה-GPS, ובתנאי שהניווט מתנהל תחת כיפת השמיים. אולם מה קורה כשאנחנו מאבדים את דרכנו בתוך בית נתיבות ענק, קניון מפלצתי או מרכז רפואי גדול? Navin מתיימרת להיות עבורנו מורה נבוכים גם בתוך מבנים גדולים, ולאתר חנויות, מסעדות, חדרי שירותים וכו'.

 

המערכת, שנוסדה על ידי נווט קרב לשעבר בחיל האוויר, מתבססת על בניית מאגר נתונים של תוואי המבנים, שנוצר בעת התנועה של המשתמש בחלל שלהם. לשם כך, לפני הניווט יש להגדיר את האפליקציה למצב "ממפה", והיא תדע "ללמוד" ולאסוף את המידע על תנועת המשתמש, תוך שימוש בחיישני הסמארטפון.

 

כמו בכל האפליקציות המתבססות על מידע המגיע מהמשתמשים, גם כאן - ככל שיגבר השימוש בה כן יגדל מאגר הנתונים על מוסדות הציבור, והמשתמשים יוכלו ליהנות ממפות יותר עדכניות ומדויקות. ב-Navin מתכוונים להוסיף לאפליקציה בהדרגה לא רק מבנים ציבוריים, אלא גם מידע מעודכן על תורים ועיכובים הצפויים בתוכם. למשל: תור ארוך בהמתנה לצ'ק-אין לטיסה.

 

אנדרואיד

 

 

NAVIN ()

 

MyTherapy: העיקר הבריאות

האפליקציה מיועדת כדי שלא תשכחו לקחת את התרופות שלכם בזמן, שלא יחסרו לכם תרופות במהלך הטיפול ושתוכלו לעקוב אחר מצב בריאותכם ויעילות הטיפול. מיד לאחר שתזינו את המין ושנת הלידה, תוכלו להתחיל להגדיר תזכורות על פי סוג התרופה, משך ותדירות הטיפול. לאחר מכן תוכלו להזין את המלאי שיש לכם כדי שהאפליקציה תתריע כשצריך לחדשו.

 

בהמשך תוכלו להזין בדרך דומה תזכורות למדידות שעליכם לבצע כמו לחץ דם, סוכר, משקלו וכו'. כמו כן תוכלו להזין את תוצאות בדיקות המעבדה שתערכו ואת אימוני הכושר השונים והפיזיותרפיה, ואפילו לנהל יומן בו תזינו מידע לגבי התחושות שלכם. תוכלו לתעד מתי אתם מרגישים ברע, ולציין באילו תסמינים מדובר (עייפות, כאבי ראש, דופק מואץ וכו'). בהמשך תספק לכם האפליקציה ישירות לדוא"ל דוחות בריאות שייסכמו את כל המידע שהוזן. את המידע תוכלו לשתף בקלות עם בני משפחה ורופאים מטפלים.

 

אנדרואיד

אייפון

 

DailyArt: מנה יומית של אמנות

חובבי אמנות וכאלה שרוצים להעשיר את הידע שלהם בתחום, יקבלו כאן מדי יום תמונה של יצירת אומנות מלווה בסיפור קצר המתאר אותה ואת והיוצר או היוצרת. מאגר היצירות כולל 2,000 יצירות המוגדרות כיצירות מופת, מידע על הביוגרפיה של 700 אומנים ועל אוספים של כ-500 מוזיאונים חשובים ברחבי העולם. יצירות שתאהבו תוכלו להוסיף לרשימת המועדפים שלכם ולהפיץ בין חברים ובני משפחה.

 

אנדרואיד

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים