שתף קטע נבחר

חשד לפיגוע: ירדני פצע קשה שני ישראלים באילת

השניים הותקפו בפטיש על ידי הפועל הירדני שהחל היום לעבוד בנמל אילת. מצבם הוגדר תחילה קשה, הם פונו במסוק לסורוקה בב"ש ומשם נמסר שמצבם בינוני

 

 

 

חשד לפיגוע בנמל אילת: פועל ירדני תקף הבוקר (יום ו') בפטיש שני עובדים בנמל אילת ופצע אותם באורח קשה. הפצועים פונו על ידי צוותי מד"א לבית החולים יוספטל בעיר. בהמשך הם הועברו במסוק לסורקה בבאר שבע, שם הוגדר מצבם בינוני. על-פי ממצאי החקירה הראשונית, מתחזק החשד שמדובר בפיגוע על רקע לאומני. החשוד נעצר והועבר להמשך חקירת השב"כ.

 

העובד הירדני מועסק על ידי חברת כוח אדם מאילת והיום הוא התחיל את עבודתו בישראל, בשיפוץ הרציף. הבוקר הוא תקף ישראלים שעובדים במקום באמצעות פטיש ופגע בשניים מהם. עובדים ירדנים שנכחו במקום ניסו לעצור אותו והותקפו גם הם. אחד מהם נפצע באורח קל.

 

 

 

 

פינוי הפצועים במסוק לבית חולים סורוקה בב
פינוי הפצועים במסוק לבית חולים סורוקה בב"ש(צילום: מאיר אוחיון)

 

 

זירת הפיגוע בנמל אילת  ()
זירת הפיגוע בנמל אילת

העובדים הישראלים שנפצעו סובלים משברים בגולגלת. הם הועברו באמבולנס של מד"א לבית החולים באילת לקבלת טיפול ראשוני, ולאחר מכן הועברו במסוק של מד"א לבאר שבע. מסורוקה נמסר כי "שניהם בהכרה מלאה, סובלים מפגיעות ראש. מצבם מוגדר בינוני והם מטופלים במיון הכירורגי".

 

פראמדיק מד"א אלון יוסף סיפר: "כשהגענו למקום ראינו שני צעירים בשנות ה-20 בהכרה מלאה עם פציעות בגופם. הם סבלו מפציעות מדממות וקיבלו טיפול ראשוני מצוות הנמל. הענקנו להם טיפול רפואי, שכלל עצירת דימומים וחבישה ופינינו אותם לבית החולים כשמצבם בינוני עד קשה, לאחר בדיקות וטיפול ראשוני בבית החולים הזנקנו את מסוק מד"א על מנת להעביר אותם לבית החולים סורוקה".

 

 

 

 

 


פורסם לראשונה 30/11/2018 10:58

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מאיר אוחיון
פינוי הפצועים לסורוקה
צילום: מאיר אוחיון
מומלצים