שתף קטע נבחר

בקרוב בישראל: הדרימליינר מהדגם המתקדם בעולם

בסוף חודש מרץ תחל יונייטד איירליינס להפעיל את מטוס הבואינג 787-1000 בטיסות בינלאומיות. נתב"ג ושדה התעופה בפרנקפורט יהיו שני הנמלים הראשונים מחוץ לארה"ב שבהם ינחת באופן סדיר המטוס החדיש ביותר של חברת בואינג

מטוס בואינג מדגם 787-1000 של חברת יונייטד איירליינס (צילום: יונייטד איירליינס)
מטוס בואינג מדגם 787-1000 של חברת יונייטד איירליינס(צילום: יונייטד איירליינס)
  

ישראל תהיה אחד משני היעדים הבינלאומיים אליו תתחיל חברת יונייטד איירליינס להפעיל את מטוס הנוסעים החדיש והארוך בואינג 787-1000, אשר מכונה גם בקיצור בואינג 787-10 – הלא הוא הדרימליינדר מהדגם החדיש ביותר.

 

ריקוד בשמיים: בואינג 787-10 וה-737-9-MAX במחול אווירי 

 

החברה החלה להצטייד במטוס החדיש וב-30 במרץ היא תתחיל להפעיל אותו גם בטיסות בינלאומיות מנמל התעופה ניוארק לפרנקפורט ולתל אביב, ובמהלך החודשים שלאחר מכן לעוד ארבעה יעדים באירופה.

 

בקו לישראל מחליף המטוס את אחד ממטוסי הבואינג 777-200 שפועלים בו כיום ומצטרף למטוס הבואינג 777-300 שגם הוא פועל בקו בין ניוארק לתל אביב. החברה מפעילה, כזכור, שתי טיסות יומיות לניו יורק וכן מפעילה טיסה יומית לסן פרנסיסקו ובחודש מאי תתחיל לבצע גם טיסות בין וושינגטון לתל אביב.

 

מטוס הנוסעים בואינג 787-1000 הוא היום הדגם החדיש ביותר של חברת בואינג. הוא ארוך בכשישה מטרים ממטוס הנוסעים 787-9 שכמוהו פועלים בחברות רבות, כולל אל על. בתצורה של חברת יונייטד יש 66 מושבים יותר מאשר במטוס 787-9 של החברה.  

   (צילום: רש
נתב"ג(צילום: רש"ת)
 

במטוס החדש יש ארבע מחלקות נוסעים: מחלקת פולריס שהיא מחלקת העסקים של החברה ובה 44 מושבי-מיטה; מחלקת פרימיום-פלוס עם 21 מושבים, שהיא מחלקה חדשה בחברה; מחלקת תיירים-פלוס עם 54 מושבים שלמעשה דומה למחלקת תיירים, אבל עם מרווח רגליים גדול יותר ומחלקת התיירים שבה 199 מושבים.

 

מכירת הכרטיסים לטיסות במטוס החדש תחל היום. במערכת ההזמנות של החברה ניתן היה אמנם עד כה לרכוש כרטיסים לטיסה, אולם עד כה לא הופיעה בהן מחלקת הפרימיום-פלוס החדשה.

 

במטוס מגוון חידושים, כגון מערכת תאורה ייחודית, ומערכת בידור הכוללת מסך מפוצל שמאפשר לצפות בסרט ובמקביל להציג את מפת הטיסה ועוד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יונייטד איירליינס
בקרוב בנתב"ג
צילום: יונייטד איירליינס
מומלצים