שתף קטע נבחר

יואב תומר: "המטרה היא לשחק בחו"ל"

חלוץ הפועל רעננה (20), שכבש צמד ב-1:2 על בית"ר, כבר חושב על העתיד: "שואף תמיד הכי גבוה". בקבוצה שיבחו את ההכנה של מנחם קורצקי למשחק

שמחה גדולה בהפועל רעננה אחרי הניצחון 1:2 על בית"ר ירושלים אמש (שבת). השרונים שברו את הסטטיסטיקה השלילית מול בית"ר, כאשר אחרי 17 משחקים רשמו ניצחון בכורה על הירושלמים.

 

לטבלת ליגת העל בכדורגל

 

מנחם קורצקי זכה למחמאות מראשי המועדון על ההכנה של שחקניו למשחק. המאמן אמר שבמהלך הפגרה הקבוצה עבדה על שיפור הליקויים, בעיקר ההתקפיים, ואתמול זה בא לידי ביטוי עם שני שערים.

 

יואב תומר חוגג (צילום: אורן אהרוני)
שחקני רעננה מחבקים את תומר(צילום: אורן אהרוני)

 

החלוץ הצעיר, יואב תומר, זכה לתשבוחות אחרי שכבש צמד. ברעננה סימנו את השחקן בן ה-20 עוד בתחילת העונה. אשר אלון אמר עליו: "הילד הזה עוד יגיע לגדולות ולא ייקח הרבה זמן עד שזה יקרה" .

 

תומר עצמו אמר: "כיף לנצח ולהבקיע ואני שמח שעזרתי לקבוצה. נשמח עכשיו, אבל הפנים כבר למשחק מול הפועל חדרה ברביעי. אלו רגעים שחולמים עליהם, בטח כשחקן שעלה לא מזמן מהנוער. אני שמח שאני משיג מטרות אישיות, אבל הכי חשוב זה באמת שעזרתי לקבוצה להשיג שלוש נקודות חשובות. אני לא יודע אם זה גדול יותר בגלל שזה נגד בית"ר ירושלים, ניצחון זה ניצחון נגד כל קבוצה ואני שמח מאוד".

 

על המטרות האישיות שלו להמשך הוסיף: "אני תמיד שואף הכי גבוה. המטרה שלי העונה היא להשתפר, ולשמחתי יש לנו צוות מקצועי שעוזר לי מאוד בזה. מקווה לקבל הרבה דקות משחק. החלום הגדול הוא לשחק בחו"ל, אבל אני פה ברעננה עכשיו ומקווה לעשות עונה טובה, ושנממש את הפוטנציאל שיש לנו בקבוצה".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
יואב תומר (מימין)
צילום: אורן אהרוני
מומלצים