שתף קטע נבחר

מכבי חיפה: עומרי גלזר מועמד לשוב להרכב

אם גיא חיימוב ימשיך לאכזב עשוי שוער המשנה לקבל קרדיט ב-11. אליסון דוס סנטוס מועמד לפתוח מול בני סכנין. גוטמן צפוי להחתים שני זרים בחלון ההעברות במקום ריינן וקראמר

מכבי חיפה עדיין מנסה להתאושש מההפסד 3:1 להפועל חיפה בדרבי. מחר (ג', 20:00) ישחקו הירוקים בחוץ מול בני סכנין ואלי גוטמן דרש מהשחקנים להיות חדים, דבר שלא נראה בשבת האחרונה.

 


 

 

המאמן יאלץ להסתדר ללא ג'ורג' מנדז'ק המוצהב. רועי קהת יקבל קרדיט אחרי שהציג יכולת טובה כששולב כמחליף בדרבי. אליסון דוס סנטוס נמצא גם הוא בתמונה ההרכב ועשוי לפתוח על חשבון אטיין ריינן המאכזב. 

 

גיא חיימוב (צילום: עוז מועלם)
בינתיים לא עומד בציפיות. גיא חיימוב(צילום: עוז מועלם)

לפני שנה גלזר איבד את המקום, כעת עשוי לחזור (צילום: אלעד גרשגורן) (צילום: אלעד גרשגורן)
לפני שנה גלזר איבד את המקום, כעת עשוי לחזור(צילום: אלעד גרשגורן)
 

 

בחיפה מאוכזבים מהיכולת של גיא חיימוב, שמתקשה לעמוד בציפיות. אם השוער ימשיך לאכזב עשוי עומרי גלזר לקבל הזדמנות. גוטמן כבר חושב על חיזוק בינואר וצפוי לצרף שני זרים במקום ריינן ומיכיל קראמר. גם חנן ממן מועמד להצטרף אם הפועל באר שבע תסכים לשחררו.

 

בסכנין מרוצים: כשמתוגמלים בכסף זה מעלה את המוטיבציה"

גם בבני סכנין מתכוננים למשחק ואחרי הניצחון האחרון (0:1) על בני יהודה, במועדון טוענים כי האווירה השתפרה מאז מונה עמיר תורג'מן למאמן. בנוסף, השחקנים לא התעלמו

מהעובדה שבעקבות הנקודות שצברו הם גם זוכים לתגמול נוכח סעיף הפרמיות בחוזיהם.

 

"ברור שזה עושה טוב לנצח", אמר אחד השחקנים, "אנחנו קבוצה טובה שסוף סוף נראית כמו שצריך. כשכמנצחים מתוגמלים גם בכסף, וזה בהחלט מעלה את מצב הרוח והמוטיבציה". תורג'מן, שיעמוד לראשונה על הקווים בדוחא, החמיא לשחקניו על התצוגה מול בני יהודה והקפיד לתקן את הליקויים מאותו משחק.

 

לרשותו של תורג'מן יעמוד סגל מלא, להוציא את פיראס מוגרבי שסיים את העונה. עלי עות'מאן ועוביידה חטאב, שנעדרו בשבת (צהובים), ישובו לסגל. בסכנין מצפים לאוהדים רבים של שתי הקבוצות בדוחא. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלעד גרשגורן
עומרי גלזר
צילום: אלעד גרשגורן
מומלצים