שתף קטע נבחר

גלובוס הזהב 2019: אנדי סמברג וסנדרה או ינחו את הטקס

שני השחקנים נבחרו להנחות את טקס הפרסים של איגוד העיתונאים הזרים בהוליווד. סמברג הוא בוגר תוכנית המערכונים המצליחה "סאטרדיי נייט לייב" ואו כיכבה בעבר בסדרה "האנטומיה של גריי". השניים כבר שיתפו פעולה בטקס האמי האחרון

המנחים החדשים של גלובוס הזהב: איגוד העיתונאים הזרים בהוליווד הכריז אמש (ד') על הבחירה באנדי סמברג וסנדרה או לתפקיד המנחים החדשים של הטקס ה-76 שיתקיים במלון הבוורלי הילטון ב-6 בינואר. 

 

סמברג, אחד הכותבים והמשתתפים הבולטים בתוכנית "סאטרדיי נייט לייב" בעבר וכיום כוכב הסדרה "ברוקלין תשע-תשע", ואו, שהתפרסמה בסדרה "האנטומיה של גריי" ומככבת כיום ב" להרוג את איב", כבר שיתפו פעולה בטקס האמי האחרון, כשהגישו פרס לבימוי בקומדיה וזכו למחמאות ברשתות החברתיות על הכימיה ביניהם.

 

"סנדרה ואנדי הם הבחירה המושלמת להנחות אירוע בסדר גודל בינלאומי", אמרו היו"ר המשותפים של מחלקת הבידור ברשת NBC, פול טלגדי וג'ורג' צ'יקס, "הם מביאים קסם, שנינות וסגנון לחדר המלא באנשים הטובים ביותר בטלוויזיה ובקולנוע. זה בוודאי יהיה עוד ערב מהנה ובלתי נשכח".

 

סנדרה הו אנדי סמברג (צילום: Gettyimages)
סנדרה או ואנדי סמברג(צילום: Gettyimages)

סמברג ואו הם זוכי גלובוס הזהב בעצמם, היא על תפקידה כד"ר יאנג בסדרה "האנטומיה של גריי", והוא מחזיק שני פסלונים, אחד על עבודתו כשחקן ואחד כמפיק של ברוקלין תשע-תשע".

 

סמברג יצטרף לשורה ארוכה של קומיקאים בוגרי "סאטרדיי נייט לייב" שמגישים את הטקס בשנים האחרונות, ביניהם סת' מאיירס, ג'ימי פאלון, טינה פיי ואיימי פוהלר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: Gettyimages
המנחים החדשים של גלובוס הזהב
צילום: Gettyimages
לאתר ההטבות
מומלצים