שתף קטע נבחר

בעקבות הביקורת: קווין הארט לא ינחה את האוסקר

אחרי שנבחר להנחות את טקס האוסקר ועורר סערה ברשת, האקדמיה ביקשה מקווין הארט להתנצל על הערותיו ההומופוביות. בתחילה הוא סירב, אבל מאוחר יותר התנצל וגם פרש מהנחיית הטקס היוקרתי

לאחר שנבחר להנחות את  טקס האוסקר ועורר סערה ברשת, הקומיקאי והשחקן קווין הארט ויתר על הנחיית טקס האוסקר ה-91 שיתקיים ב-24 בפברואר. בציוצים ששיגר הבוקר (ו') הארט התנצל על הערותיו ההומופוביות בעבר.

 

קווין הארט (צילום: gettyimages)
קווין הארט(צילום: gettyimages)

"בחרתי לוותר על הנחיית האוסקר השנה... זאת משום שאיני רוצה להיות הסחת דעת בערב שאמורים לחגוג בו כל כך הרבה אמנים מדהימים ומוכשרים. אני מתנצל מעומק לבי בפני קהילת הלהט"ב על דבריי הלא רגישים בעבר". בציוץ נוסף הארט התנצל על שפגע באנשים וטען כי הוא שואף לקרב לבבות ולא להרחיק.

 

 

מוקדם יותר, הקומיקאי שיגר בחשבון האינסטגרם שלו וידאו בו טען כי האקדמיה ביקשה ממנו להתנצל על הציוצים ההומופוביים שלו מהעבר. עוד אמר כי אם לא יתנצל האקדמיה תיאלץ לחפש מנחה אחר. 

 

הארט סירב בתחילה להתנצל על דבריו, "אני לא מתכוון להמשיך לחזור אחורה", אמר והוסיף כי אם ייאלץ לוותר על ההנחייה יעשה זאת. אולם מאוחר יותר, כאמור, ויתר על הנחיית הטקס והוסיף התנצלות כנה בטוויטר.

 

 

 

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים