שתף קטע נבחר

איטליה: 0:4 לנאפולי על פרוזינונה

צפו: החבורה של קרלו אנצ'לוטי לא התקשתה מול קבוצת התחתית והורידה את ההפרש מיובנטוס לשמונה. מיליק כבש צמד, זילינסקי ואונאס (בשער ענק) הוסיפו. 2:2 מטורף בין לאציו וסמפדוריה, כולל שוויון בדקה ה-99

 

נאפולי ידעה שאם היא רוצה להישאר בתמונת האליפות היא חייבת לנצח את פרוזינונה הלפני אחרונה - וכך היא עשתה. החבורה של קרלו אנצ'לוטי הביסה הערב (שבת) את יריבתה 0:4 בבית והורידה את ההפרש מיובה לשמונה נקודות.

 

לטבלת הליגה האיטלקית

 

פיטר זילינסקי העלה את המארחת ליתרון כבר לאחר שבע דקות. אדם אונואס הכפיל בדקה ה-40 משער אדיר מ-25 מטר לחיבורים - 0:2 קל בהפסקה. ארקדיוס מיליק הפולני הוסיף צמד (68, 84).

 

אדם אונאס חוגג (צילום: EPA)
שער אדיר. אדם אונאס בטירוף(צילום: EPA)

 

המשחק המטורף של לאציו וסמפדוריה

איזה סיום מדהים ב-2:2 בין לאציו לסמפדוריה: צ'ירו אימובילה העלה את הקבוצה של סימונה אינזאגי ליתרון בדקה ה-96 בפנדל (בחסות ה-VAR) ונראה היה כי המשחק גמור, אבל האורחת נעזרה בתוספת הזמן הארוכה של השופט כדי להשוות בדקה ה-99 (!) מרגלי ריקרדו ספונארה, שהקפיץ בצ'יפ יפהפה מעל השוער. וואו.

 

לפני כן, פאביו קוואליארלה העלה את סמפדוריה ליתרון בדקה ה-21, פרנצ'סקו אצ'רבי השווה בדקה ה-79. ברטוש ברזינסקי הורחק בדקה ה-92 אחרי שספג צהוב שני.

 

דרמה ענקית נרשמה ב-2:2 הביתי של קליארי מול רומא. בראיין כריסטנטה (14) ואלכסנדר קולארוב (41) העלו את הג'יאלורוסי ליתרון, אבל ארתור יוניצה (85) ומרקו סאו (95) השוו. לא לפני שפאולו פראגו הורחק בכרטיס אדום (93).

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גטי אימג'ס
שחקני נאפולי חוגגים
צילום: גטי אימג'ס
מומלצים