שתף קטע נבחר

סערת סגן ראש העיר בחיפה: קליש-רותם תבטל המינוי של זעאתרה

רג'א זעאתרה, שטען בעבר שחיזבאללה וחמאס הם ארגונים לגיטימיים וכעת מועמד לתפקיד סגן ראש העיר, יכנס היום מסיבת עיתונאים. ראש העיר צפויה לבטל את המינוי שלו

 

רג'א זעאתרה (צילום: אלעד גרשגורן)
ארכיון. רג'א זעאתרה(צילום: אלעד גרשגורן)

בחיפה עדיין סוערות הרוחות סביב ההסכם הקואליציוני בין ראש העירייה ד"ר עינת קליש-רותם לבין סיעת חד"ש, שמבטיח תפקיד עתידי של סגן ראש עיר לחבר המועצה רג'א זעאתרה, שטען כמה וכמה פעמים בעבר שחיזבאללה וחמאס הם ארגונים לגיטימיים. גורמים בעירייה טענו אתמול (ג') כי בלשכתה של קליש-רותם מחפשים דרך "לרדת מהעץ" תוך מזעור נזקים, ולפיכך זעאתרה יערוך בצהריים מסיבת עיתונאים שבה יעדכן בהחלטות. אמש נודע ל-ynet כי ראש העיר עינת קליש-רותם החליטה לבטל את מינויו.

 

שלשום שבה ראש העיר הטרייה מחופשה בשווייץ ונועדה עם זעאתרה. בלשכתה מסרבים לפרט על תוכן השיחה, אך ככל הידוע היא ביקשה ממנו הבהרות לגבי התבטאויותיו בעבר.

   

 

ד
ד"ר עינת קליש-רותם(צילום: גיל נחושתן)

"היא יכולה להגיד שלא הכירה את ההתבטאויות שלו", אמר גורם בעירייה. "מאז שנכנסה לתפקיד היא לוחצת על קידום שדה התעופה הבינלאומי ועל ביטול תוכניות במפרץ, ופה היא יכולה להרוויח פעמיים: גם לפתור את המשבר הפוליטי, וגם לקדם את ענייני העיר בממשלה".

 

בתוך כך, מתנגדי המינוי מתארגנים להפגין מול ביתה של קליש-רותם בשבת, תחת הכותרת "כן לדו קיום, לא לזעאתרה". את תגובתם של קליש רותם וזעאתרה לא ניתן היה להשיג.

 

בתחילת השבוע שוחח ראש הממשלה בנימין נתניהו עם קליש-רותם עוד לפני חזרתה מחו"ל. לדברי אנשיה, היא אמרה לנתניהו כי היא אינה יכולה כעת לחזור בה מההסכם הקואליציוני שנחתם - אך היא תשוחח עמו על הנושא לאחר שובה לארץ.

 


פורסם לראשונה 11/12/2018 21:58

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלעד גרשגורן
ארכיון. רג'א זעאתרה
צילום: אלעד גרשגורן
מומלצים