שתף קטע נבחר

עדן שלח מסר מהקריביים חודש לפני מותו: "תראו איפה אני"

אמו של עדן שמעוני (26) מהרצליה, שנהרג בתאונת דרכים בקריביים, סיפרה על צוואתו: "הוא רצה שנהיה שמחים ומאושרים". שמעוני, שעבד בחצי השנה האחרונה באיים הקסומים במכירת מוצרי טיפוח, התהפך עם רכבו ונהרג

 

 

"תראו איפה אני נמצא, אוהב אתכם ומתגעגע. שולח חיבוקים ונשיקות". חודש לפני מותו בתאונת דרכים, שלח עדן שמעוני (26) מהרצליה מסר מצולם למשפחתו ממקום עבודתו בארובה ששוכנת באיים הקריביים. אתמול (יום א') שמעוני שב ממסיבה, התהפך עם רכבו - ונהרג. משרד החוץ מסייע למשפחה בהעברת גופתו לקבורה בארץ.

 

אושרת צארום, אמו של עדן, אמרה היום: "עדן טרף את העולם, הוא כבש את העולם. זה ילד שלא גדל עם כפית של זהב ומעולם לא ביקש ממני שקל. הוא היה תמיד מנשק לי את היד, מנשק לי את הראש. הוא אמר לי 'אימא, אני אצא לעבוד, אני אדאג לך".

עדן שמעוני בסרטון למשפחה ()
עדן שמעוני

 

שמעוני גדל בשכונת נווה עמל בעיר. הוא שירת כלוחם בחיל התותחנים ופיקד על נוער במצוקה בצריפין. "זה ילד שבמשך שלוש שנים נתן הכול לצבא", אמרה האם.

 

אחרי השחרור מצה"ל שמעוני עבד בארצות הברית ובגרמניה, אבל לאחר חזרתו לארץ לא הצליח להשתלב בעבודה. לדברי האם, "שלוש שנים מלאות הוא נתן לצבא מהנשמה, ולא הלך לו כאן בארץ. הוא ניסה, באמת שניסה".

 

ביוני השנה הגיע שמעוני לטריטוריה ההולנדית ששוכנת על אי בים הקריבי. "הוא נסע לטייל, ליהנות, להכיר אנשים מקסימים שדאגו לו ושעשו לו את הכי כיף בעולם", סיפרה אושרת. "הילד פרח, היה מישהו שאמר לו שיבוא איתו לארובה ושהוא ידאג לו. עדן שאל אותי 'אימא, מה לעשות?', אמרתי לו שילך לאן שטוב לו. ובאמת הוא הלך לשם וגמע את החיים".

 

האם הוסיפה: "עדן החליט לנסוע עם החבר לארובה, יש שם לחבר חנות למוצרי קוסמטיקה. הוא הביא לעדן רכב, הביא לו דירה יפהפייה. וילה, בריכה, הילד פרח. הם החליטו שעדן יראה איך עושים את העבודה הזאת עם הקוסמטיקה, והוא אמר לי 'אימא, אני בגן עדן, הכי מאושר בעולם'.

 

"בפעם האחרונה דיברנו והתכתבנו במוצאי שבת. הוא כתב לי 'אימא אני רואה את הטלטלים שלך מול העיניים. אמרתי לו תלתלים לא כותבים בט'. אמרתי לו ששילמתי הרבה כסף למורים פרטיים והוא אמר בחיוך לי 'סליחה אימא, הברזתי מהשיעורים' וסיים את השיחה. זה ילד טהור שאלוהים בחר אותו בפינצטה".

עדן שמעוני בסרטון למשפחה ()
"ילד שטרף את החיים"

לדברי האם, בחייו הקצרים הספיק בנה להשאיר צוואה. "הוא תמיד אמר 'תהיו שמחים, תטרפו את החיים'. נכון שהוא מת מוות סתמי, אבל אני גם מודה לבורא עולם על מה שנתן לי. הצוואה של עדן הייתה שנהיה שמחים ומאושרים".

 

אתמול בשעת צהריים התקשר הבוס של שמעוני לאחת מאחיותיו ויידע אותה על הטרגדיה. "הבת שלי קראה לאבא של עדן ואחר כך קראה לי, ואז הם בישרו לנו את הבשורה הקשה. הרב של חב"ד בארובה דואג עם עוד כמה חברים טובים להטיס את הגופה שלו כמה שיותר מהר". שמעוני הותיר אחריו הורים ושתי אחיות, ירדן ועדי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים