שתף קטע נבחר

בשלישי: משחק העונה של הפועל חולון באירופה

ליגת האלופות: הסגולים יארחו (ג', 21:00) את ונציה בידיעה שניצחון והם עם רגל וחצי בשלב הבא. קליין ו-וולדן ישחקו, ג'ונס פצוע. הקבוצה יצאה במבצע מיוחד – 30 שקלים בלבד לכרטיס

הפועל חולון תארח מחר (שלישי, 21:00) את ונציה האיטלקית במשחק במסגרת המחזור התשיעי בליגת האלופות של פיב"א. מחזיקת הגביע הישראלית עומדת על מאזן 2:6 וניצחון נוסף יקדם אותה משמעותית אל עבר המטרה שהציבה לעצמה בקיץ - העפלה לשלב השני במפעל.

 

הצביעו: מי ספורטאי השנה של 2018?

 

כזכור, המשחק הראשון בין הקבוצות הסתיים לאחר שתי הארכות בניצחונה של ונציה 104:111 בתום דרמה גדולה. האיטלקים עומדים על מאזן 3:5 - ניצחון והם עוקפים את חולון. מצד שני, הפסד שלהם בהפרש של מעל שבע נקודות יפתח פער משמעותי בין הצדדים.

 

עמית שמחון מרוכז (צילום: יאיר שגיא)
משחק קריטי. עמית שמחון(צילום: יאיר שגיא)

 

בחולון נרגעו אחרי בדיקת ה-MRI של שון ג'ונס, שנפצע בהפסד 88:78 לעירוני נס ציונה ביום שבת. התוצאות הראו כי מדובר בנקע יחסית קל והציפייה היא כי הוא יחזור בתקופה הקרובה. בכל מקרה, ג'ונס לא ישחק מחר.

 

מי שכן ישחקו הם טי.ג'יי קליין, שנח מול נס ציונה בעקבות דלקת בגיד הברך, וקורי וולדן שסובל מכאבים עזים בגב, אבל קיבל טיפול בימים האחרונים. בחולון רוצים למלא עד כמה שאפשר את היכל טוטו ולכן מוכרים כרטיסים למשחק ב-30 שקלים בלבד לכל מקומות הישיבה באולם.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יאיר שגיא
פניני וקליין
צילום: יאיר שגיא
מומלצים