שתף קטע נבחר

אב ובנו נהרגו בהתנגשות בין רכב למיניבוס ליד שדרות

יומיים לאחר שלוחם צה"ל נהרג מפגיעת רכב בכביש 232, שוב תאונה קטלנית באותו כביש: אורי דוד (48) ובנו אביאל (20) - שוטר וחייל, תושבי מושב בני דרום שבשפלה - נהרגו לאחר שרכבם סטה והתנגש חזיתית ובעוצמה במיניבוס. נהג המיניבוס נפצע קל

 

 

 

תאונה קשה בנגב המערבי: אורי דוד (48), שוטר במשטרת ישראל - נשוי ואב לשישה - ובנו החייל אביאל (20) ממושב בני דרום הסמוך לאשדוד נהרגו היום (ו') בהתנגשות בין מיניבוס לרכב פרטי בכביש 232, לא הרחק משדרות. נהג המיניבוס, כבן 55, נפצע באורח בינוני בתאונת הדרכים החזיתית ופונה במסוק לבית חולים, משם נמסר כי מצבו השתפר ומוגדר קל. ההרוגים הם יושבי הרכב הפרטי, תושבי מושב בשפלה. מהמשטרה נמסר כי מסיבה רכבם התנגש חזיתית ובעוצמה ברכב הסעות שהגיע מולם. הלווייתם תתקיים בצאת השבת במושבם.

 

פרמדיק מד"א אלכס קוסינוב סיפר: "כשהגענו למקום ראינו רכב מסחרי ורכב פרטי מעוכים על הכביש, מחוץ לרכב הפרטי שכב גבר כבן 40 מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק עם פגיעה רב מערכתית קשה, בתוך שני הרכבים הנהגים נלכדו בכסא הנהג, ברכב הפרטי צעיר כבן 20 היה מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה, הוא היה ללא סימני חיים ולאחר שהכבאים חילצו אותו נאלצנו לקבוע את מותו. נהג הרכב המסחרי, גבר כבן 55, חולץ בהכרה מלאה עם פגיעה רב מערכתית ולאחר טיפול ראשוני העברנו אותו במסוק במצב בינוני לביה"ח סורוקה". מבית החולים נמסר כי הפצוע במצב קל, סובל מחבלת ראש ומטופל במיון הכירורגי.

תאונת דרכים חזיתית בין רכב מסחרי לפרטי בכביש 232 מצומת חלץ לצומת גבעתי (צילום: רועי עידן)
תאונת הדרכים החזיתית בכביש 232 (צילום: רועי עידן)

תאונת דרכים חזיתית בין רכב מסחרי לפרטי בכביש 232 מצומת חלץ לצומת גבעתי (צילום: רועי עידן)
(צילום: רועי עידן)

תאונת דרכים חזיתית בין רכב מסחרי לפרטי בכביש 232 מצומת חלץ לצומת גבעתי (צילום: דוברות מד
פינוי הפצוע(צילום: דוברות מד"א)

חובש רפואת חירום במד"א אלאור טוויל ופרמדיק מד"א אייל חן סיפרו: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד בין רכב הסעות מסחרי שהיה ריק מנוסעים ובין רכב פרטי. שני הנוסעים שהיו ברכב הפרטי נלכדו כשהם מחוסרי הכרה, בסיוע עוברי אורח וכוחות הכיבוי חילצנו אותם מהרכב אבל הם היו עם פגיעות קשות וללא סימני חיים ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותם. נהג הרכב המסחרי שנפגע בחזה חולץ מהרכב למסוק מד"א שנחת בסמוך ופונה לבית החולים סורוקה כשהוא בהכרה".

 

ממשרד התחבורה נמסר כי הכביש המדובר, 232, "משודרג בהשקעה של 250 מיליון שקלים. שדרוג הכביש כולל את הרחבתו מכביש חד מסלולי לכביש דו נתיבי, בעל שתי נתיבי נסיעה לכל כיוון. שמונת הקילומטרים הראשונים משודרגים בימים אלה, וכבר הוחל בתיכנון של 13 ק״מ נוספים של הכביש. בנוסף לכך טופלו צמתים לאורך כל הכביש".

 

ממד"א נמסר כי בשעה 11:43 התקבל דיווח במוקד מד"א מרחב לכיש על התאונה, בין צומת חלץ לצומת גבעתי. פרמדיקים של מד"א קבעו את מותם של שני הגברים, והחלו להעניק טיפול רפואי לפצוע. מהמשטרה נמסר כי כביש 232 נחסם לתנועה מחלץ לכוכב מיכאל בשני הכיוונים בעקבות התאונה.

 

שלשום באותו הכביש, כביש 232, נפצע באורח אנוש לוחם צה"ל סמ"ר יארין קרובי, בן 20 מנתניה. אתמול נקבע מותו של קרובי והיום הוא הובא למנוחות בבית העלמין הצבאי בעירו. מהתחקיר הראשוני עלה כי קרובי, לוחם מגדוד 77 של חיל השריון, עשה את דרכו מקורס איסוף קרבי בבסיס אורים שבנגב לכיוון המוצב הפלוגתי בנחל עוז, כשנפגע מרכב ליד קיבוץ מפלסים שבעוטף עזה.

 

בתאונה נוספת שלשום נהרגה אישה בת 55 בהתנגשות בין שני כלי רכב בין צומת בדק למושב ברקת שבאזור נתב"ג. בתאונה נפצע באורח קשה גם גבר כבן 70 שסובל מפגיעה רב מערכתית. צוות מד"א קבע במקום את מותה של האשה לאחר מאמצי החייאה ופינה את הגבר הפצוע לבית החולים בלינסון.


פורסם לראשונה 21/12/2018 12:06

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דוברות כבאות והצלה מחוז דרום
זירת התאונה
צילום: דוברות כבאות והצלה מחוז דרום
מומלצים