שתף קטע נבחר

פרדי פלומן ישחק בישראל רק בבית"ר ירושלים

נציגיו של הצרפתי סיכמו עם אלי אוחנה שאם לא יעבור לבית"ר, הוא ייצא בינואר לחו"ל. המטרה להחתימו בחוזה לשלוש שנים וחצי. חן עזרא העביר מסר שהוא רוצה לחזור. כחילה עשוי להגיע לב"ש, צדק יעשה את הדרך ההפוכה? מכירת כרטיסים איטית לקראת משחק הגביע מול מכבי ת"א

 

בפגישה שנערכה בין יו"ר בית"ר ירושלים אלי אוחנה לנציגיו של פרדי פלומן מהפועל חדרה סוכם כי הקשר הצרפתי ישחק בארץ רק בבית"ר, אחרת ייצא לחו"ל בינואר.

 

לטבלת ליגת העל

 

במועדון מנסים להגיע להסדר מול סוכנו הישיר של פלומן, שלומי בן עזרא, על חוזה לשלוש שנים וחצי ושכר שלא יעלה על 200 אלף דולר. פלומן, שיפגוש את בית"ר במשחק הליגה הקרוב בשבוע הבא, ביקש לקבל החלטה בימים הקרובים.

 

קבהא מנסה לעצור את פלומן (צילום: אורן אהרוני)
או בית"ר או חו"ל. פלומן(צילום: אורן אהרוני)

מלבד הצרפתי, בקבוצה כבר מזיזים עניינים מול חן עזרא, שהעביר לה מסר כי הוא מעוניין לחזור, כשמלבדם מתנהלים מגעים עם מספר בלמים זרים. אדי גוטליב לא על הפרק. טל כחילה עדיין מתנדנד ובמידה שיעזוב הוא עשוי לעבור להפועל באר שבע, שיר צדק עשוי להגיע לבית"ר במקומו.

 

רק 7,000 אוהדים רכשו עד כה כרטיסים למשחק הגביע מחרתיים (שבת) מול מכבי ת"א, כשאוהדי מכבי כבר רכשו 3,000. לאור ההיענות הנמוכה במכירת כרטיסים למשחק הגביע, לראשי מכבי הובטח כי יועברו אליהם עוד 3,000 כרטיסים.

 

חן עזרא חוגג (צילום: אבי רוקח)
רוצה לחזור. חן עזרא(צילום: אבי רוקח)

 

חלק מאוהדי בית"ר התלוננו על מחיר הכרטיסים למי שלא הצטרף לכרטיס הבית"ריסט, 137 שקלים, לעומת אלו שהצטיידו בו והכרטיס יעלה להם 71 שקלים, כמו המחיר שישלמו אוהדי מכבי. "לקחו פה הימור לא נכון להתחיל את הסיפור של הבית"ריסט דווקא במשחק הכי חשוב שלנו השנה", הסביר אחד מאוהדי בית"ר שלא עטים בשלב זה על כרטיסים, כולל ביציע הצפוני.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
פרדי פלומן
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים