שתף קטע נבחר

אסתר ויהונתן מיר הם הזוכים ב-MKR המטבח המנצח

אסתר ויהונתן, זוג נשוי מצפת, גברו על שלושת הזוגות האחרים שהגיעו לשלב הגמר ויקבלו 200 אלף שקלים לפתיחת מסעדה. "הלוואי שבעזרת השם נפתח בהקדם את המסעדה החדשה שלנו ונשמח להזמין את כולם לבוא לאכול אצלנו", אמרו לאחר הזכייה

אסתר ויהונתן מיר הם הזוכים בתוכנית הריאליטי MKR המטבח המנצח, כך הוכרז בגמר ששודר הערב (ב') בקשת. השניים יקבלו מאתיים אלף שקלים לפתיחת מסעדה.

 

 

אסתר ויהונתן, זוג נשוי מצפת, קיבלו את הציון הסופי הגבוה ביותר לשלוש מנות הגמר, ובכך גברו על שלושת הזוגות האחרים שהגיעו לשלב הגבוה. ללי האס ושמרית הלל סיימו במקום השני; אחריהן הגיעו חי זקוטו ולבנה מלכה; ועומר סיטון ועדן זרח הסתפקו במקום הרביעי והמכובד.

 

MKR המטבח המנצח  ()
הזוכים - אסתר ויהונתן מיר

 

המנצחים כבר הודחו בעבר בשלב חצי הגמר כשהפסידו לשמרית וללי, אולם חזרו למשימת הגמר והצליחו כאמור לזכות במקום הראשון.  את ההודעה על הזכייה מקבלים השניים יממה אחרי שחגגו ברית לבנם הרביעי שנולד בשבוע שעבר.

 

MKR המטבח המנצח  ()
MKR המטבח המנצח

"אנחנו מתרגשים ולא מעכלים שזכינו. תודה להשם יתברך. לצד הלידה המרגשת של בננו בשבוע שעבר, אנחנו מרגישים שזו תחילתה של דרך חדשה, טובה ומרגשת עבורנו", מסרו בני הזוג לאחר הזכייה, "הלוואי ובעזרת השם נפתח בהקדם את המסעדה החדשה שלנו ונשמח להזמין את כולם לבוא לאכול אצלנו".

 

אסתר יהונתן מיר המטבח המנח MKR (צילום: דניאל ישראל)
הזוכים(צילום: דניאל ישראל)

 

זוהי העונה הראשונה של תוכנית הריאליטי "MKR המטבח המנצח" האוסטרלית בישראל. חיים כהן ורותי ברודו שימשו כשופטים והובילו את התוכנית, ששודרה חמישה ימים בשבוע.

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
במקום הראשון. אסתר ויהונתן מיר
לאתר ההטבות
מומלצים