שתף קטע נבחר
הוסף כתבה
הכי מטוקבקות

    באר שבע צריכה מנהל מקצועי

    האלופה עשתה את כל הטעויות האפשריות, בעיקר בכל הנוגע לזרים, והגיע הזמן לשינוי. בכר מאמן מצוין וצריך להמשיך, אבל הגיע הזמן שיגיע מנהל מקצועי שיעשה סדר בבלגן ויבנה הכל מדש

    מישהו מופתע מההתפרקות של הפועל באר שבע מול מכבי ת"א? האלופה בשלוש השנים האחרונות עשתה את כל הטעויות האפשרויות, והכתובת הייתה על הקיר בשני הקייצים האחרונים. קודם כל במצבת הזרים. אין מה לעשות, קבוצה ישראלית צריכה זרים ברמה גבוהה כדי שיחפו על החולשה המקומית ויביאו ערך מוסף. לבאר שבע שבע היה את זה בגדול עם זרים שוברי שוויון כמו טוני ווקאמה ואיבידיו הובאן (כמה ג'ון אוגו מתגעגע אליהם).

     

    במקום להשתדרג או לפחות להביא תחליף הולם, הוחתמו יאניס אנסטיס וז'וליאן סטו, שני זרים שהגיעו בקול תרועה רמה, ולא נדרש יותר ממשחק אחד בזאגרב כדי להבין שמדובר בפלופים. הנפילה בזרים התחילה כבר מאיסק קואנקה ותומאש פקהארט, שלא הותירו שום חותם באליפות האחרונה.

     

    מאור מליקסון (צילום: אורן אהרוני)
    מאור מליקסון. זה לא זה(צילום: אורן אהרוני)

     

    רצף האליפויות גרם לנו לחשוב שלא משנה מה ברק בכר ואלונה ברקת יעשו, הכל יילך להם, אלא שההדחה המביכה באירופה ושתי הנקודות הבודדות שהושגו בשלושת המחזורים היו סימן שמשהו רע קורה בממלכה. פתיחת העונה הגרועה גרמה לבאר שבע להיכנס לפאניקה ולשפוך הרבה כסף על שחקני התקפה, בזמן שעיקר הבעיות היו בכלל במרכז ההגנה ובקישור. אין ספק, משהו בדרך קבלת ההחלטות של אלונה ובכר השתבש. לדעתי, חייב לבוא שינוי דרמטי, אבל לאו דווקא על הקווים. יש לבאר שבע מאמן מעולה, אבל היא צריכה מישהו שיעשה סדר בבלגן, יביא את הזרים הנכונים ויבנה את הסגל בדרך בריאה.

     

    אני בטוח שכחלק משיתוף הפעולה עם אתלטיקו מדריד, המועדון הספרדי יכול להנחית מנהל מקצועי בעל ניסיון. העונה הזו כבר אבודה ולכן צריך להתחיל בחיפושים כבר עכשיו.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    צילום: הרצל יוסף
    משהו צריך להשתנות. בכר
    צילום: הרצל יוסף
    מומלצים