שתף קטע נבחר

גולן טלקום: חמישה גיגה בחו"ל ב-79 שקל - בשש מדינות

חברת הסלולר יצאה בטריק שיווקי: חבילת גלישה בחו"ל שכוללת חמישה גיגה במחיר הנמוך ביותר מבין חברות הסלולר. רק שהחבילה מוגבלת לשש מדינות בלבד באירופה, שמכונות "יעדי הסקי". אם תרצו לגלוש במדינות אחרות - גולן היא לא תמיד החברה הכי משתלמת

המבצע החדש של חברת הסלולר גולן טלקום שובר את שוק חבילות הגלישה בחו"ל, אבל הוא בעצם טריק שיווקי: החברה מציעה חבילת גלישה ביעדי הסקי הפופולריים באירופה, במחיר נמוך מאוד יחסית לשוק. החבילה, שמיועדת ללקוחות החברה, תכלול נפח גלישה של חמישה גיגה ב-79 שקל למשך שבועיים לטסים לצרפת, שוויץ, רומניה, איטליה, רוסיה וצ'כיה. 

 

כל היום על נטפליקס: באילו חברות תגלשו בסלולרי בזול?

התייקרות בסלולר: סלקום מעלה מחירים

לואו קוסט? גולן טלקום ו-HOT מובייל העלו מחירים: אין יותר חבילות ב-29.90 ש'

 

עד כה המחיר הנמוך ביותר בשוק לחבילות גלישה בחו"ל היה של we4G, שמציעה חבילת גלישה צנועה של שלושת רבעי בלבד ב-49 שקל. המחיר הכי נמוך עד כה לחמישה  גיגה היה של טלזר 019 - 160 שקל, אבל זוהי חבילה שכוללת הרבה יותר מדינות מגולן וכאן הטריק.

חבילות חו
למעלה: החבילה החדשה של גולן טלקום לשש מדינות. למטה: החבילה הקיימת של גולן טלקום לחמישה גיגה ל-50 מדינות(צילום מסך מאתר גולן טלקום)

 

הטריק: חבילה שמוגבלת לשש מדינות

אל תתבלבלו, החבילה של גולן זו לא חבילת גלישה רגילה בחו"ל, שכן בעוד שחבילות גלישה בחו"ל של כל חברות הסלולר תקפות ל-50-20 מדינות, החבילה הזאת מוגבלת לשש מדינות בלבד. ואם ביעדי סקי עסקינן, שימו לב שהיא לא כוללת את אוסטריה, גרמניה, ארה"ב וקנדה, שגם בהן ניתן למשל לצאת לחופשת סקי. כלומר, המהלך הזה ייתן מענה ללא מעט לקוחות, שכן המדינות הכלולות ברשימה הן יעדים פופולריים בלי קשר לסקי, אך בטח לא לכל הלקוחות שטסים לחו"ל או שטסים לחו"ל לחופשת סקי.

 

כיוון שהחבילה מוגבלת למספר מדינות מצומצם, גולן יכולה להציע הנחה משמעותית לעומת החבילות האחרות שלה, הוותיקות יותר שכוללות מספר רב של מדינות והן הרבה פחות משתלמות. לגולן יש כבר חבילת חמישה גיגה בחו"ל לשבועיים, שנמכרת ב-199 שקל והיא תקפה ל-50 מדינות.

 

גולן גם מציעה חבילת גלישה 1 גיגה לחו"ל ב-99 שקל לשבועיים; חבילה ב-149 שקל לשני גיגה גלישה למשך שבועיים וחבילת שני גיגה גלישה + 200 דקות שיחה ב-199 שקל, התקפה לשבועיים. למי שטס באופן קבוע לחו"ל, גולן מציעה את "הכל כלול גם בחו"ל" ב-99 שקל לחודש שכוללת 40 גיגה גלישה.

  

מה מציעות המתחרות: יותר ארצות ביותר כסף

החבילות האלה של גולן טלקום פחות משתלמות, גם מול חלק מהמתחרות. הזכרנו את we4G שמציעה חצי גיגה ב-49 שקל בלבד ויש לה חבילה גם של 1 גיגה ב-89 שקל לעשרות מדינות. מה מציעות המתחרות של גולן - עבור חמישה גיגה גלישה? בדקנו. כמו כן - יש חברת שמציעות חבילות עם נפח גלישה גדול מחמישה גיגה במחיר נמוך יחסית לשוק (אבל גבוה באופן כללי) - גם אותן נזכיר.

 

019 טלזר מציעה חמישה גיגה ו-50 דקות לשמונה ימים ב-160 שקל. יקר יותר מגולן, אבל זו חבילה שמתאימה ליותר מדינות מהחבילה של גולן. 

 

פרטנר היא החברה היקרה ביותר לשלושה גיגה: 299 שקל, אבל כמו כל החבילות של פרטנר, היא מיועדת להרבה יותר מדינות מהחבילה החדשה של גולן וגם כוללת 1,000 דקות שיחה ו-1,000 הודעות (מדובר ביחידות שבאות על חשבון הגלישה). 

 

פרטנר גם מציעה חבילה של 20 גיגה ב-199 שקל, כולל האפליקציות הפופולריות בחינם: וואטסאפ, פייסבוק, אינסטגרם, ווייז וסנאפצ'אט (אם כי הן לא גוזלות נפח גלישה משמעותי). נקודת התורפה: החבילה הזאת תקפה משום מה לחמישה ימים בלבד.

 

012 מובייל של פרטנר מציעה שישה גיגה, ל-21 יום, כולל גלישה חינם באפליקציות פופולריות ב-199 שקל. יקר מהחבילה החדשה של גולן, אך ליותר מדינות.

 

לסלקום יש חבילת גלישה ללא הגבלת נפח ב-99 שקל לשלושה ימים (תוקף קצר מדי) או ב-179 שקל לחמישה ימים (תוקף קצר, מחיר גבוה) או לשבעה ימים ב-249 שקלים (מחיר גבוה). חבילה של ארבעה גיגה בסלקום עולה לא פחות מ-269 שקל וכוללת גם 150 דקות והודעות. היא אמנם תקפה לחודש וליותר מדינות מהחבילה של גולן - אבל מדובר במחיר גבוה.

 

לפלאפון יש חבילה של חמישה גיגה ב-199 שקל, שכוללת 100 דקות שיחה וכן גלישה חינם באפליקציות הפופולריות ואצלה זה כולל גם את ספוטיפיי, טריפ אדווייזור ומפות גוגל (עבור מפות צריך אינטרנט בכלל, הן פועלות באמצעות GPS. רק הורדת המפה הראשונית דורשת אינטרנט סלולרי). היא יקרה יותר מהחבילה של גולן ותקפה לשבוע בלבד, אך היא כוללת יותר מדינות.

 

לפלאפון יש גם חבילה ב-259 שקל שתקפה לשבועיים וכוללת גלישה של 10 גיגה, 250 דקות שיחה וסמס וגלישה חינם באפליקציות הפופולריות.

 

רמי לוי תקשורת מציעה בין היתר: שבעה גיגה ב-199 (ל-21 יום) ו-12 גיגה ב-209 שקל (לשבועיים). החבילות שלה מכילות עד 120 דקות שיחה ועד 100 הודעות, תלוי בחבילה. החבילה החדשה של גולן טלקום זולה יותר, אך רמי לוי תקשורת מציעה את החבילות שלה ליותר מדינות.

 

HOT מובייל מציעה בין היתר חמישה גיגה ל-30 יום ב-229 שקל ו-10 גיגה ב-269 שקל. המחירים גבוהים ממחירי החבילה החדשה של גולן, אבל תקפים ליותר מדינות.

 

יש גם חברות כמו world8 שמציעות מחירים כמו שלושה גיגה ב-50 שקל, אך יש להחליף סים. אם אתם לא חוששים מהחלפת סים, לעיתים משתלם יותר לקנות סים מקומי בארץ היעד.

אינפו כלכלה גלישה בסלולר חוץ לארץ ()

בשורה התחתונה

החבילה החדשה של גולן טלקום משתלמת רק אם אתם טסים לחופשה, או לחופשת סקי בשש המדינות שברשימה.

 

אם אתם נוסעים לחופשה קצר ומתכוונים לגלוש בעיקר במורדות המושלגים במקום בטלפון – החבילה של we4G (שלושת רבעי גיגה ב-49 שקל) היא המשתלמת ביותר.

 

אם אתם מחפשים חבילת גלישה רבת נפח, כי אתם מכורים, למרות שאתם טסים לזמן קצר: פרטנר מתאימה (חבילת 20 גיגה ב-199 שקל).

 

אם אתם טסים לחו"ל באופן קבוע: דווקא החבילה הוותיקה של גולן ב-99 שקל לחודש ("הכל כלול גם בחו"ל") היא המשתלמת ביותר מבין הצעות חברות הסלולר, אבל יתכן שיותר משתלם לקנות סים מקומי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים