שתף קטע נבחר

חשד: גלשה בפייסבוק ובתה טבעה למוות באמבטיה

נבחנת הגשת אישום נגד עולה מבריטניה (23), שנפרדה מבן זוגה לאחר מכן. לטענתה היא הותירה את בתה ללא השגחה כשהלכה לשירותים, אך גורם המעורב בחקירה מסר ל-ynet: יש חשד שדעתה הוסחה בשל גלישה ברשת

 

האישה החשודה שגלשה בפייסבוק כשביתה טבעה למוות ()
האישה החשודה שגלשה בפייסבוק כשבתה טבעה למוות

 

הטרגדיה המשפחתית בתל אביב: הפרקליטות בוחנת הגשת כתב אישום נגד עולה מבריטניה בת 23 שבתה נעמי בת החצי שנה טבעה למוות בדירתה בעיר בשנה שעברה. 

  

על פי החשד, האישה גלשה בפייסבוק כעשר דקות שבמהלכן נותרה התינוקת ללא השגחה. ב"דיילי מייל" הבריטי דווח כי חוקרי המשטרה ציינו שככל הנראה מדובר בזמן שבו טבעה הפעוטה באמבטיה. האם הזעיקה את כוחות ההצלה ובהמשך פונתה התינוקת במצב קשה לבית החולים "דנה" לילדים בתל אביב. כשבוע לאחר מכן נקבע מותה.

 

בחקירותיה הראשונות טענה האם שהותירה את התינוקת ללא השגחה כי הייתה צריכה ללכת לשירותים, אך מאוחר יותר עלה החשד כי הגלישה בפייסבוק היא שגרמה להסחת הדעת. גורם המעורב בחקירה מסר ל-ynet כי היא נחקרה בחשד לגרימת מוות ברשלנות ובין היתר נבדק החשד שגלשה ברשת בזמן שהוסחה דעתה מבתה התינוקת.

 

לאחר האירוע נפרדה החשודה מבן זוגה, אילן. ב"דיילי מייל" דווח כי הוא מקדיש כיום את זמנו לטיפול בבתם הנוספת, בת השנתיים. "הם נפרדו מאז מות בתם הצעירה. אילן מוצא נחמה בטיפול בבתו הגדולה, אך לבו שבור", מסר מקורב למשפחה ל"דיילי מייל".

 

סנגורה של האם, עו"ד עפר ברטל ממשרד ברטל כהן, אמר ל-ynet: "האישה מצויה באבל כבד על מות בתה, אשר עליו כפי הנראה לא תוכל להתגבר לעולם. היא מזועזעת מהעלאת שמועות זדוניות על אודות מה שארע כביכול קודם למותה והיא מסרבת לעסוק ברכילות מרושעת זו. היא מבקשת שככל האפשר לא יטרידו אותה ויאפשרו לה להתאבל כראוי על מות בתה ולנסות לשקם את הריסות חייה למען ביתה".

 

מפרקליטות מחוז תל אביב נמסר כי "התיק הועבר לעיון הפרקליטות מהמשטרה, אולם טרם התקבלה החלטה בנושא".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים