שתף קטע נבחר

גליק מאורס: "בגיל 53 אפשר להתאהב כמו בגיל 16"

קונפטי, שירה ומעגלי ריקודים: חבר הכנסת מהליכוד חגג את אירוסיו להדס דיסין באירוע פוליטי ברעננה - יממה לאחר הנאום המרגש בכנסת

 

עשרות תומכי ליכוד הגיעו אמש (ד') לאולמי "מול הפארק" ברעננה כדי לחגוג עם חבר הכנסת יהודה גליק (הליכוד) את האירוסין להדס דיסין.

 

חבר הכנסת ערך את המסיבה בתחילתו של אירוע פוליטי שעסק בהתלכדות סביב ירושלים. על אף אופיו הפוליטי של האירוע, גליק ודיסין הופיעו לראשונה בפומבי כזוג מאורס והתקבלו עם כניסתם לאולם בקונפטי, שירה ובמעגלי ריקודים.

 

גליק המרוגש הודה לנוכחים ואמר: "הכנתי את הערב הזה עוד לפני שידעתי שהדס תצטרף אליו. העברתי את חיי יחד עם שתי אהבות חיי: ירושלים ויפה רעייתי, שכידוע לכם נפטרה לפני שנה והשאירה חלל גדול".

 

יהודה גליק והדס דיסין מאורסים (צילום: מוטי קמחי)
יהודה גליק והדס דיסין מאורסים(צילום: מוטי קמחי)

"הקדוש ברוך הוא זיכה אותי לפגוש את הדס", המשיך גליק, "וזכיתי לכך שהיא פתחה בפניי את עולמה של האהבה מחדש". עוד אמר כי "עבורי ירושלים מגלמת מסר חשוב מאוד כעיר של שלום. היא ההפך מבבל. ירושלים היא עיר שמכילה את השונה, והיא מגלה לנו שאי אפשר להיות חלק בפאזל לבד. בדיוק כמו באהבה".

 

גליק הוסיף כי הוא "מודה לקדוש ברוך הוא על כך שגילה לי שבגיל 53 אפשר להתאהב כמו בגיל 16, ושאפשר לחבר בין שתי משפחות בזכות אהבתה של הדס". הוא פנה לארוסתו הטרייה ואמר: "אני מקווה שאהיה ראוי לכל הטוב הזה שזכיתי בו".

 

יהודה גליק והדס דיסין מאורסים (צילום: מוטי קמחי)
"אפשר להתאהב בגיל 53 כמו בגיל 16"(צילום: מוטי קמחי)
 

יהודה גליק והדס דיסין מאורסים (צילום: מוטי קמחי)
(צילום: מוטי קמחי)

כזכור, רק שלשום הכריז גליק על אירוסיו לדיסין מעל דוכן הכנסת במהלך יום פוליטי סוער. גליק ניצל את הסערה הפוליטית בעקבות הדחתה של ציפי לבני מהמחנה הציוני,

והודיע לכלי התקשורת מעט לפני שעלה לנאום כי בכוונתו למסור הצהרה.

 

בנאום שנשא במליאה אמר ח"כ גליק שכשאשתו יפה הלכה לעולמה בגיל 51 בדיוק לפני שנה, הוא קיבל "אהבה וחיזוק בשמחה ובאבל", ואז הפתיע את הנוכחים בהודעת האירוסים. "אני מוצא חובה נעימה לשתף אתכם גם בהתפתחות חדשה - הדס ואני החלטנו להתחתן".

 

הקשר בין גליק לדיסין החל בעקבות פעילותה למען אלמנות ואלמנים צעירים והיכרותם סביב מותה של אשתו. בריאיון לאולפן ynet אמרה דיסין כי "במסגרת העמותה מצאתי את עצמי מסתובבת ולמדתי שחברי כנסת זה לא כזה נורא ואיום כמו שתמיד חשבתי. עד אז חשבתי שח"כים הם מוקצים מחמת מיאוס, אבל גיליתי שהם אנשים טובים, שיכולים ורוצים לעזור".


פורסם לראשונה 02/01/2019 23:49

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מוטי קמחי
יהודה גליק והדס דיסין. זוג מאורס
צילום: מוטי קמחי
מומלצים