שתף קטע נבחר

איתן וולבלום: "רוצה לחזור למכבי חיפה"

הקשר הצעיר (21), שמושאל מהירוקים לנצרת עילית, חולם על קאמבק לקבוצה בא גדל: "רוצה לחזור לשתף פעולה עם החברים שלי מהנוער"

איתן וולבלום חולם לשחק בליגת־על במקום שבו גדל - מכבי חיפה. אולי הוא יעשה את זה דווקא עם נצרת עילית, שמצאה את עצמה במקום השלישי בלאומית ויכולה להתמודד על עלייה. ביום שישי (15:00) היא תשחק נגד הפועל איכסל ותנסה להמשיך במומנטום.

 

לטבלת הלאומית

 

ארבעה חברים שכיכבו איתו בנוער של מכבי חיפה וזכו בשתי אליפויות, כבר עשו קפיצת מדרגה - מוחמד עוואד, עופרי ארד ועמית זנטי משחקים בקבוצה הבוגרת, ומוחמד אבו פאני בהפועל חדרה. "החלום שלי הוא לחזור לשתף פעולה עם החברים שלי בקבוצה שבה גדלתי. זו תהיה סגירת מעגל עבורי",  אומר וולבלום.

 

איתן וולבלום הפועל נצרת עילית (צילום: אורן אהרוני)
איתן וולבלום. רוצה לחזור לירוק(צילום: אורן אהרוני)

 

אתה מקנא בהם?

"ממש לא. מרגיש שמח שחברים שלי מהנוער מתקדמים ורואים איזה קבוצה היינו. מאמין שהזמן שלי יגיע".

 

וולבלום, 22 בחודש הבא, הושאל בשנה שעברה להפועל רמת גן, חצי עונה שהוא ירצה לשכוח: "היה לי קשה כי לא שיחקתי שם. דווקא אריק בנאדו שמגיע מחיפה לא נתן לי לשחק, כנראה שהוא לא האמין בי".

 

מי שכן האמין בו הוא ירון הוכנבוים מאמן נצרת עילית. "אני חייב לו הרבה. ירון הביא אותי לקבוצה שלו. נתן לי להרגיש שהוא בונה עליי ותמך בי לכל אורך הדרך. הביטחון חזר לי ואני שמח שאני מחזיר לירון. אני מקווה שזה יתן לי דחיפה לעשות קפיצת מדרגה".

 

וולבלום עם דקל קינן ושי בן דוד במדי מכבי חיפה (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
וולבלום עם דקל קינן ושי בן דוד במדי מכבי חיפה(צילום: ראובן שוורץ)

 

אתם יכולים לעלות ליגה?

"אולי. אנחנו משחקים טוב, יש לנו קבוצה איכותית. ברור שאנחנו מכוונים למעלה".

 

ההורים תומכים?

"ברור, אבל האוהד הכי גדול שלי הוא סבא, חיים אברמוביץ' בן 83. הוא מלווה אותי לכל אימון מגיל 9 לכל המשחקים, לכל מקום בארץ. כשהייתי בנבחרת הנערים ונבחרת הנוער טסתי הרבה לחו"ל והוא טס איתי לכל מקום. נתן לי הרבה ביטחון. אני חייב לו המון. כמו החלום שלי, גם החלום שלו הוא לראות אותי משחק במכבי חיפה. אני רוצה לעשות את זה יותר בשבילו מאשר בשבילי".

 

לירון הוכנבוים יש רק מילים טובות על השחקן שלו: "וולבלום הוא שחקן מאוד חכם עם יכולת חשיבה מהירה. שחקן טכני שעושה התקדמות משבוע לשבוע. הוא למד לעשות תנועות לעומק, קשר אחורי שמתקדם למעלה. אם ימשיך לעבוד קשה אני צופה לו עתיד ורוד. מאוד אשמח לשמוע אם הוא ישחק בליגת על. מגיע לו, שחקן עם אנרגיות טובות".

 

הוכנבוים. מאמין בוולבלום (צילום: אביהו שפירא) (צילום: אביהו שפירא)
הוכנבוים. מאמין בוולבלום(צילום: אביהו שפירא)

 

הפועל כפ"ס – בני לוד (שישי, 15:00, לויטה)

המחזור האחרון היה טוב למארחת. קטמון ונס ציונה איבדו נקודות והיא מצידה חזרה לנצח אחרי שני משחקים שבהם השיגה רק נקודה אחת. ה-0:4 על הפועל מרמורק החזיר את השקט, בטח אחרי הגדלת הפער לשלוש נקודות מהדולקות אחריה. בני לוד לא ניצחה שלושה משחקים ברציפות ותשמח מאוד לתיקו.

 

נס ציונה – הפועל מרמורק (שישי, 15:00, נס ציונה)

עד לפני שני מחזורים נס ציונה הייתה הקבוצה הכי לוהטת בליגה. הכתומים ניצחו 0:6 את הפועל עכו, 1:5 את כפר סבא בחוץ וטיפסו למקום הראשון. אבל אז הגיעו שני הפסדים. היא תוכל לתקן מול מרמורק החלשה.

 

הפועל כפר סבא חוגגת (צילום: זהר שחר)
הפועל כפר סבא חוגגת. תחגוג ביום שישי?(צילום: זהר שחר)

 

בית"ר ת"א/רמלה – הפועל אשקלון (שישי, 15:00, רמלה)

שני הניצחונות האחרונים החזירו את הקבוצה של אריה זיו לתמונת העלייה והיא רחוקה שלוש נקודות בלבד מהמקום השני. הפועל אשקלון בדיוק עם אותו מאזן, אלא שהיא מגיעה אחרי ארבע משחקים בלי ניצחון. משחק קריטי לקבוצה של שלומי דורה, כישלון נוסף ירחיק אותה מהמקום אליו היא חולמת להגיע בסוף העונה.

 

הפועל עכו – הפועל ר"ג (שישי, 15:00, עכו)

שאפו גדול מגיע לקבוצה של אלון זיו. אחרי התבוסה 6:0 בנס ציונה, עכו נראתה כמו קבוצה מפורקת. אבל מאז המארחת השיגה שני ניצחונות ותיקו. הפועל ר"ג נמצאת בסוג של התאוששות (עם ניצחון ותיקו) ותנסה להמשיך במומנטום החיובי בו היא נמצאת.

 

הפועל פ"ת – הפועל קטמון (שני, 19:00, המושבה)

קטמון במגמת ירידה אחרי שלא ניצחה כבר חמישה משחקים. למרות זאת, היא נשארה במקום השני. להפועל פ"ת אסור להמשיך לאבד נקודות כי הקבוצות שמעליה מתחילות לברוח לה.

 

הפועל ראשל"צ – הפועל רמה"ש (שני, 19:00, הברפלד)

הפועל ראשל"צ היא אלופת התיקו (9 פעמים), אבל האחרון מול הפועל קטמון שהשוותה מולה בדקה ה-94 היה הכואב מכולם. אחרי שבעונה שעברה פיספסה עליה במחזור האחרון, 4 ניצחונות ב-17 משחקים זה כישלון. היא פוגשת את אחת הקבוצות הפחות יציבות בליגה, שתוכל לעקוף אותה בטבלה אם תנצח.

 

אחי נצרת – הפועל עפולה (שני, 19:00, עילוט)

שתיהן נמצאת במומנטום טוב. עפולה מגיעה אחרי הניצחון המרשים (1:3) על נס ציונה ועדיין חולמת על התברגות בצמרת הגבוהה. אחי נצרת, למרות צבירת הנקודות במשחקים האחרונים שיפרה את מצבה, אבל עדיין נמצאת קרוב לבני לוד שבמקום ה-14.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
איתן וולבלום
צילום: אורן אהרוני
מומלצים