שתף קטע נבחר

במקום גלנט: כחלון מקדם את יפעת שאשא ביטון לתפקיד שרת השיכון

יו"ר סיעת כולנו ביקש ממזכירות הממשלה לבצע את התהליך הנדרש למינויה של יו"ר הוועדה לזכויות הילד לתפקיד. אישור המינוי יעלה במליאה ביום רביעי. כחלון: "בטוח שתמלא את התפקיד במקצועיות"

יפעת שאשא-ביטון ומשה כחלון (צילום: אלעד גרשגורן "ידיעות אחרונות") (צילום: אלעד גרשגורן
יפעת שאשא-ביטון ומשה כחלון(צילום: אלעד גרשגורן "ידיעות אחרונות")

אחרי העזיבה של שר הבינוי והשיכון יואב גלנט, יו"ר "כולנו משה כחלון הודיע הערב (ג') למזכירות הממשלה כי הוא מבקש לבצע את התהליך הנדרש לצורך מינויה של חברת הכנסת יפעת שאשא ביטון לתפקיד השרה מטעם הסיעה. אישור מינויה יעלה במליאת הכנסת ביום רביעי הקרוב.

 

ח"כ שאשא ביטון (45) היא ד"ר לחינוך, ילידת קריית שמונה, נשואה ואם לשלושה. בעבר שימשה כסגנית ראש העיר קריית שמונה וכסגנית נשיא מכללת "אוהלו".  במהלך הקדנציה האחרונה כיהנה כיו"ר הוועדה לזכויות הילד בכנסת.

 

"בארבע השנים האחרונות הובילה מפלגת 'כולנו' מהפכה ששינתה את פני שוק הדיור בישראל", אמר כחלון.

"הפכנו את מגמת המחירים, סיפקנו לכ-130,000 צעירים דירה במחיר הוגן באמצעות מחיר למשתכן ושברנו שיאים בתכנונים ושיווקים שימנעו את משבר הדיור הבא. תיק הבינוי והשיכון הוא תיק חברתי-כלכלי מרכזי בממשלת ישראל, ואני בטוח שח"כ יפעת שאשא ביטון תמלא את התפקיד במקצועיות, במסירות ובהצלחה לטובת כלל אזרחי ישראל".

 

שאשא ביטון הודתה לכחלון ומסרה כי היא מודעת לחשיבותו של התפקיד. "אעשה כל שביכולתי על-מנת לבצע אותו על הצד הטוב ביותר", אמרה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלעד גרשגורן
ח"כ יפעת שאשא ביטון
צילום: אלעד גרשגורן
מומלצים