שתף קטע נבחר

חברת התעופה שרוצה שתעניקו טיפ אישי לדיילים שלה

פרונטיר איירליינס האמריקנית מאפשרת כבר שלוש שנים לנוסעיה להשאיר טיפ לדיילים. עד כה התשר התחלק באופן שווה, אך כעת משנה החברה את מדיניותה והתשלום הופך לאישי

דיילת (צילום: shutterstock)
דיילת. אילוסטרציה(צילום: shutterstock)

חברת התעופה פרונטיר איירליינס שינתה בתחילת החודש את מדיניות חלוקת הטיפים בין הדיילים והפכה אותם ממשותפת לאישית. כך מדווח אתר "בלומברג". כן, חברת האולטרה לואו-קוסט האמריקנית מאפשרת כבר משנת 2016 לדיילה לקבל טיפים מהנוסעים דרך הקלדת פרטי האשראי במחשבי לוח שנמצאים במטוס.

 

"אנחנו מעריכים את העבודה הנפלאה שהדיילים שלנו עושים ויודעים שהלקוחות שלנו גם מעריכים זאת, ולכן מאפשרים לנוסעים את האפשרות להעניק טיפ", אמר דובר חברת התעופה. "הדבר נתון לחלוטין לשיקול הדעת של הלקוחות, ורבים עושים זאת".

 

לעוף איתם: פרויקט הדיילים המיוחד של ynet חופש

 

מטוס פרונטיר איירליינס (צילום: shutterstock)
מטוס פרונטיר איירליינס(צילום: shutterstock)
  

ארגון הדיילים בארצות הברית, שמייצג גם את עובדי חברת פרונטיר, התנגד להכנסת הטיפים בשנת 2016 בטענה כי הדבר יפצל את הדיילים במשא ומתן לקראת חוזה קיבוצי טוב יותר, ובנוסף יטיל על הנוסעים עול של תשלום נוסף.

 

חברת התעופה מסרבת לגלות כמה טיפ בממוצע מתקבל בכל טיסה, אך ציינה כי בסך הכל במשך שלוש השנים האחרונות התקבל סכום כולל של מיליוני דולרים, שכאמור התחלקו שווה בין כל הדיילים.

 

הנרי הארטולט, אנליסט בתחום התעופה, אמר כי הצעד יגרום לדיילים לעבוד כמו במסעדה, דבר שיפגע בדימוי החברה, ובתחושה של הדייליים. גם הנוסעים עלולים להיפגע ולקבל שירות שיושפע מגובה הטיפ שישאירו.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: shutterstock
דיילת. אילוסטרציה
צילום: shutterstock
מומלצים