שתף קטע נבחר

באיירן הודיעה: בנז'מין פבאר חתם ויצטרף בקיץ

שחקן נבחרת צרפת ומי שכבש את השער שנבחר ליפה ביותר במונדיאל יגיע משטוטגרט בתמורה ל-35 מיליון אירו, בחוזה לחמש שנים. המנהל המקצועי, סליהמיצ'יץ': "גאים שהבטחנו את שירותיו של שחקן כזה"

רכש מרשים לבאיירן מינכן. הבווארים הודיעו היום (רביעי) על החתמתו של מגן שטוטגארט ונבחרת צרפת, בנז'מין פבאר. הצרפתי בן ה-22 חתם לחמש עונות במדי אלופת גרמניה ויצטרף אליה בקיץ בתמורה ל-35 מיליון אירו.

 

 

פבאר פרץ בגדול במהלך המונדיאל ברוסיה. הוא תפס את עמדת המגן הימני והציג יכולת גבוהה. הוא זכור במיוחד בזכות הוולה הנפלא שלו במהלך ה-3:4 הענק על ארגנטינה בשמינית הגמר, שזיכה אותו בתואר שער הטורניר.

 

בנז'מין פבאר (צילום: getty images)
בנז'מין פבאר חוגג ברוסיה(צילום: getty images)
 

בנז'מין פבאר (צילום: AP)
בנז'מין פבאר. שער המונדיאל, סידר לו חוזה בבאיירן?(צילום: AP)
 

 

עד כה רשם המגן 14 הופעות ליגה במדי שטוטאגרט שם הוא משחק לרוב כבלם בשיטה של שלושה בלמים. קבוצתו עוברת עונה רעה ומדורגת מתחת לקו האדום עם 14 נקודות בלבד, עם יחס שערים נוראי של 35:12.

 

"אנחנו גאים ומאושרים על כך שהצלחנו להבטיח את שירותיו של שחקן כמו פבאר", אמר המנהל המקצועי, חסן סליהמיצ'יץ'. שחקן העבר גם הודה כי קבוצתו מעוניינת גם בווינגר בן ה-18 של צ'לסי, קאלום הדסון אודוי, שנחשב לכישרון גדול. "הוא שחקן מאוד מעניין עם פוטנציאל גדול ואנחנו רוצים מאוד להחתימו", אמר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים