שתף קטע נבחר

אופל חושפת ויוארו חדש (גם חשמלי). מתי אצלנו? לא ברור

אופל חושפת דור חדש למסחרית שיבוסס על פלטפורמה משותפת לסיטרואן ג'מפי, יוצע בשלוש תצורות מרכב עם מערכות בטיחות מתקדמות ויצויד ביחידות הנעה מודרניות כולל חשמלית מלאה. עוד לא ברור מתי יגיע לישראל

אופל חושפת תמונות ופרטים ראשונים על ויוארו חדש, דור שלישי למסחרית המבוססת כעת על סיטרואן ג'מפי וטויוטה פרואייס, בשונה מהדגם היוצא שהתבסס על רנו טראפיק. ביבואנית המותג לארץ, חברת שלמה, לא יודעים לומר מתי יגיע לישראל.

אופל ויוארו ()

אופל ויוארו ()

כמו אחיו לפלטפורמה, גם הוויוארו יוצע בשלושה אורכים: קצר (בסיס גלגלים של 292.5 ס"מ, אורך של 460 ס"מ) האמור למלא את החלל בין טנדרונים ארוכים (למשל גרסאות "מקסי" לפולקסוואגן קאדי ופיאט דובלו) לכלי רכב מסחריים ב"גודל מלא". המידות הדומות לטנדרונים מאפשרות כושר תמרון מצוין (רדיוס סיבוב של 5.6 מטר), יכולת העמסה טובות ותנוחת נהיגה גבוהה ושלטת - עם אופציה לשלושה מושבים לנוסעים מלפנים. בנוסף יוצעו גרסאות מרכב באורך בינוני (495 ס"מ) וארוך (530 ס"מ), שתיהן עם בסיס גלגלים של 327.5 ס"מ. כל הגרסאות מאפשרות יכולת הסעה של עד תשעה נוסעים.

אופל ויוארו ()

הוויוארו שנחשף הוא בתצורת נוסעים מפוארת הכוללת חלון שמש פנוראמי וצמד מושבי "קפטן" בשורה השניה. אם אכן יגיע לישראל, בדומה למתחריו, תתבצע הסבת קבינת הוואן לתצורת נוסעים (התקנת חלונות ומשבים) בארץ. רשימת האבזור כוללת מסך מגע בגודל "7 עם צימוד ל-Apple CarPlay ו-Android Auto, מערכת מצלמות היקפיות, מפתח חכם עם אפשרות לפתיחת דלתות הצד באמצעות הזזת הרגל מתחת לסף. היצע מערכות הבטיחות כולל בלימה אוטונומית, שמירה על נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, התראת שטחים מתים ועירנות נהג, תאורה דינמית, וזיהוי תמרורים.

אופל ויוארו ()

היצע המנועים כולל שני מנועי טורבו דיזל - 1.5 ליטר עם 120 כ"ס ו-2.0 ליטר עם 150 כ"ס או 180 כ"ס. גרסה חשמלית מלאה תוצע ב-2021. עוד מציינת היצרנית כי ניתן יהיה לרכוש בסוכנויות המותג באירופה את גרסת הנעה כפולה, הסבה אותה מבצעת חברת דנג'ל (Dangel).

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים