שתף קטע נבחר

"זה התאריך של ההשקה הגדולה של סמסונג"

החברה צפויה להציג את הגלקסי S10 ואת הסמארטפון המתקפל באירוע שיתקיים בסן פרנסיסקו ב-20 בפברואר. "וול סטריט ג'ורנל": סמסונג מנסה להקדים את וואווי, שרוצה להציג מכשיר מתקפל כמה ימים לאחר מכן

חובבי סמסונג, סמנו ביומנים: העיתון "וול סטריט ג'ורנל" מדווח היום (ה') כי סמסונג תשיק את סדרת מכשירי הדגל שלה, גלקסי S10, ותציג גרסה סופית של הסמארטפון המתקפל שלה ב-20 בפברואר. אחרי הפרסום שלחה סמסונג הזמנה לאירוע שיתקיים בסן פרנסיסקו. לפי הדיווח אמור להתקיים במקביל אירוע גם בלונדון.

הדמיה של הגלקסי S10 לייט ()
הדמיה של הגלקסי S10 לייט

מסיבת עיתונאים של סמסונג (צילום: רויטרס)
מסיבת עיתונאים של סמסונג(צילום: רויטרס)
שלוש גרסאות של הגלקסי S10 (עם מסכים בגודל 5.8, 6.1 ו-6.4 אינץ' לפי דיווחים קודמים) צפויות להגיע למדפים בחודש מרץ ובהמשך תצטרף אליהם גרסה רביעית עם טכנולוגיית דור חמישי. היא אמורה להגיע עם מסך בגודל 6.7 אינץ' ולפי חלק מהדיווחים תהיה זמינה רק בארה"ב ובדרום קוריאה. הנה כל מה שאנחנו יודעים על סדרת גלקסי S10.

גורמים הבקיאים בנושא אומרים כי הסמארטפון המתקפל עשוי להגיע לחנויות באפריל, אם כי טרם התקבלה החלטה סופית. עדיין לא ברור כיצד ייקרא המכשיר, ובין האפשרויות ניתן למנות את השמות "פולד", "גלקסי פולד" או "גלקסי F". בעבר דווח כי גם השם "גלקסי X" הוא אופציה. 

 


העיתון מדווח כי סמסונג הזיזה את התאריך של אירוע ההשקה כדי להקדים וואווי, שכנראה מתכננת להשיק מכשיר עם מסך מתקפל במהלך MWC - כנס המובייל העולמי שיתקיים בברצלונה בין 25 ל-28 בפברואר.

סמסונג שולטת בשוק הסמארטפונים העולמי עם 20% מהמכירות, אבל הנתח שלה ירד ב-13% ברבעון השלישי של 2018 בהשוואה לרבעון המקביל בשנת 2017. השקה של חמישה סמארטפונים עם פיצ'רים מתקדמים עשויה לסייע לה מול מתחרות סיניות כמו וואווי ושיאומי שנוגסות בנתח שלה.

 

ההזמנה להשקת הגלקסי S10 ()
ההזמנה של גלקסי לאירוע
אתמול דווח כי במהלך תערוכת CES שמתקיימת בימים אלו בלאס וגאס הציגה סמסונג מאחורי דלתיים סגורות את הסמארטפון המתקפל ללקוחות חשובים שלה. כמה מהבכירים שראו את המכשיר אמרו כי התרשמו לטובה, אבל מדבריהם אפשר היה להבין שהמכשיר עדיין אינו מוכן לייצור המוני. כאשר מקפלים את המכשיר עד הסוף נגרם שבר, וסמסונג עדיין עובדת על פתרון לבעיה.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
סמסונג גלקסי S10 לייט galaxy s10 lite הדמיה
מומלצים