שתף קטע נבחר

ארה"ב: בן 6 נתפס עם אקדח בדרך לביה"ס

אוהיו: המשטרה פרסמה תמונה של האקדח ולצידו קליעים. בכל שנה נפצעים בארה"ב כ-8,300 ילדים מכלי נשק

משטרת אוהיו נאלצה בסוף השבוע להחרים אקדח מילד בן שש שהיה בדרכו ללימודים. השוטרים התערבו בעקבות דיווח של עובר אורח שלפיו הילד נראה צועד כשחפץ כבד במכנסיו.

 

עוד סיפורים מהעולם בעמוד הפייסבוק של דסק החוץ

ארה
"הילד ייענש". אילוסטרציה(צילום:shutterstock)

האירוע התרחש בעיר קולומבוס. המשטרה לא ציינה אם האקדח היה טעון, אך פרסמה תמונה של האקדח שנתפס ושל קליעים. המשטרה מסרה כי נגד הילד לא יוגש כמובן כתב אישום בשל גילו הצעיר, אך החוקרים בודקים מהיכן השיג את הנשק.

 

ערוץ טלוויזיה מקומי דיווח כי מנהל בית הספר מסר במכתב להורים כי התלמיד יקבל "עונש הולם", אולם לא פירט מה יהיה העונש. הוא הדגיש כי בתי הספר בקולומבוס מגלים אפס-סובלנות כלפי כלי נשק, וקרא למשפחות לדבר עם ילדיהן על כך שיש להרחיק כלי נשק מבתי הספר.

ארה
האקדח שנתפס אצל הילד(צילום: טוויטר)

רק בחודש שעבר נהרגה ילדה בת ארבע מאינדיאנה אחרי שאחיה בן השלוש ירה בה בראשה בשוגג. התקרית התרחשה בשעה שהשניים שהו בבית סבתם. האקדח שהגיע לידיו של הילד לא נשמר במקום בטוח.

 

בנובמבר האחרון באריזונה ירה ילד בן 11 למוות בסבתו אחרי שרב איתה בגלל דרישתה שיסדר את החדר. אחרי שרצח אותה – התאבד בירייה.

 

כמה ימים לפני רצח הסבתא פורסם בארה"ב דו"ח שלפיו בכל שנה מאושפזים כ-8,300 ילדים בבתי חולים אמריקניים אחרי שנפצעו מירי. לפי הדו"ח שחיבר צוות בבית הספר לרפואה באוניברסיטת ג'ונס הופקינס, קרוב לחצי מהילדים נורו בכוונה. בדו"ח הדגישו החוקרים את העובדה שהמקרים של ירי בילדים זוכים לכותרות בארה"ב בעיקר כשמדובר במעשי טבח בבתי ספר, ואילו בפועל ילדים נפצעים מירי מדי יום.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום:shutterstock
המנהל שלח מכתב להורים. אילוסטרציה
צילום:shutterstock
מומלצים