שתף קטע נבחר

הפרסומת החדשה של תדריאן יוצאת לדרך: מורגן פרימן הוא "אלוהים"

השחקן ההוליוודי ישמש כפרזנטור החדש של חברת המזגנים בשלוש השנים הקרובות. במסגרת הקמפיין, פרימן יתחבר בדרך הומוריסטית לדמות של "אלוהים" עמה הוא מזוהה בסרטי הקולנוע בהם כיכב

 

 

תדיראן עולה בקמפיין פרסומי מהגדולים ביותר שנעשו בישראל ובקנה מידה בינלאומי. בקמפיין החדש יככב השחקן ובמאי הקולנוע האמריקאי המוביל וזוכה פרס האוסקר, מורגן פרימן, שהינו הפרזנטור החדש של החברה.

 

הקמפיין החדש של תדיראן הינו חלק ממהלך גדול של החברה. השילוב בין הפיכתה של תדיראן לחברה בינלאומית בתחום, המציעה מזגנים עם טכנולוגיות מובילות ופורצות דרך יצרה חיבור טבעי ומושלם עם השחקן מורגן פרימן.

   (צילום: אנדרו סטיינמן)
משה ממרוד מנכ"ל תדיראן ומורגן פרימן(צילום: אנדרו סטיינמן)

פרימן אשר נבחר להיות פרזנטור של תדיראן בשלוש השנים הקרובות, יככב במגוון סרטונים וקמפיינים פרסומיים תחת המסר: "תדיראן – שולטים במזג האוויר".

 

במסגרת הקמפיין, מורגן פרימן יתחבר בדרך הומוריסטית לדמות של "אלוהים" עמה הוא כל כך מזוהה מסרטי קולנוע המצליחים בהם הוא כיכב – ברוס הגדול מכולם ומבול של צרות – וגילם את הדמות האלוהית.

 

בסרטון הפרסומת החדש של תדיראן, פרימן מתאר איך אנשים מתבלבלים בינו לבין אלוהים בגלל סרטי הקולנוע שבהם שיחק את דמותו ויציג סיטואציות משעשעות על הדרך שבה אנשים מגיבים אליו – אלוהים.

 

לקראת סיום הסרטון, פרימן ינסה לשכנע את הצופים שהוא לא באמת אלוהים, רחוק מכך, אך בבית שלו, במקום שבו הוא שולט באוויר שלו – בזכות מזגן תדיראן המתקדם, הוא מרגיש כמעט כמו אלוהים.

 

הקמפיין החדש למזגני תדיראן, בכיכובו של מורגן פרימן, צולם לאחרונה בטירה גרנדיוזית castle hotel & spa במנהטן, ניו יורק ארה"ב, הופק על ידי אוג הפקות ובמאי הסרט רני כרמלי, ויעלה לאוויר בטלוויזיה, שילוט חוצות, עיתונות ובדיגיטל ב-12/1/19. ההשקעה הכספית בקמפיין תדיראן, בכיכובו של מורגן פרימן, נאמדת במיליוני שקלים.

 

נופר ממרוד, סמנכ"ל השיווק בתדיראן, אמרה: "אנו מאמינים שהקמפיין החדש והחיבור למורגן פרימן, שחקן הקולנוע הטוב בעולם וזוכה פרס האוסקר, יציגו את כל הערכים והיתרונות של מזגני תדיראן. כשחשבנו על פרזנטור שיוכל לייצג את תדיראן ואת היכולות הטכנולוגיות והמתקדמות של המזגנים שלנו, מורגן פרימן התאים לנו כמו כפפה ליד ואנחנו גאים יחד איתו להעביר את המסר של שולטים במזג האוויר."

 

מורגן פרימן (81) הוא שחקן ובמאי קולנוע אמריקאי מאוד מוערך וזוכה פרס אוסקר, פרס גלובוס הזהב ופרס גילדת שחקני המסך. פרימן שיחק בעשרות סרטים מאוד מוצלחים וביניהם: הנהג של מיס דייזי, חומות של תקווה, שבעה חטאים, מיליון דולר בייבי, מתים על החיים, ברוס הגדול, מבול של צרות ועוד רבים וטובים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אנדרו סטיינמן
מורגן פרימן
צילום: אנדרו סטיינמן
מומלצים