שתף קטע נבחר

עושה את זה שוב: גל גדות תדבב את וונדר וומן בסרט לגו החדש

גל גדות תחזור לדמותה של וונדר וומן מוקדם מהצפוי. ב"סרט לגו 2: החלק השני" היא תדבב את גיבורת העל האהובה

גל גדות תדבב את דמותה של וונדר וומן ב"סרט לגו 2: החלק השני" שייצא לאקרנים בפברואר בארצות ברית, כך דווח באתרים בחו"ל. זה יהיה תפקיד הדיבוב השלישי שלה אחרי "ראלף שובר את האינטרנט", בו דיבבה דמות מרכזית בשם שאנק, והפרק ב"משפחת סימפסון" בו דיבבה את עצמה.

 

"סרט לגו" שיצא ב-2014 היה הצלחה קולנועית מפתיעה. במרכזו דמות של בנאי (כריס פראט) שנלחם בעריץ שמאיים להדביק את כל חלקי הלגו לצמיתות. מה שתרם להצלחת הסרט היה שילובן בעלילה של שלל דמויות מהתרבות הפופולרית כמו גנדלף, באטמן, האן סולו וסופרמן. גם בסרט הראשון דמותה של וונדר וומן הופיעה, אבל זה היה לפני הליהוק של גל גדות לתפקיד, כך שמי שדיבבה אותה הייתה השחקנית קובי סמולדרס.

 

 

מתוך
הדמות של וונדר וומן מתוך "סרט לגו"

בכך גדות מצטרפת לשורה של שחקנים מכובדים שיקחו חלק בסרט וידבבו את הדמויות שלהם מהיקום הקולנועי של DC (הסרט בהפקת האחים וורנר). מרגו רובי תחזור לדמותה של הארלי קווין מ"יחידת המתאבדים" וג'ייסון מומאה כגיבור העל אקוומן. אולם יש לציין שלא כל הדמויות חופפות את השחקנים שמגלמים אותן, כך למשל את באטמן ידבב ויל ארנט ואת סופרמן צ'נינג טייטום. תהיה זו הזדמנות להיזכר בדמות האהובה מוקדם מהצפוי, עד ליציאת "וונדר וומן: 1984" בקיץ 2020.

 

   

 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים